Friday, February 14, 2003

stinky little bug! hahaha... me stunk... hahaha... payah aaa nak tidur malam semalam... berpeluh gilos... mak kata kalau tak boleh tidur malam itu tandanya kita kena buat qiamullail... ulp... lamanya tak qiam... seingat aku kali terakhir masa kat universiti dulu... sungguh lemah aku ni... banyak yang perlu diperbaiki... luar dan dalam... semoga aku berjaya mentarbi dan membaikkan diri aku ni... aminnn...

tadi aku keluar dengan adik beradik aku pergi beli alat tulis di jasin shopping center... sempat juga kucapai sekotak ubat bina badan... hahaha... coklat assorted nuts aaa apa lagi... tambun... tambun... malam ni the johorians tuh balik... hehe... tak tahan aaa tuh sebab semua orang ada kat rumah sekarang ni... nothing much to babble tonite sebab aku nak pergi layan survivor amazon pulak...

errp... personally... gameshow nih memang kurang bermoral... asyik kawan makan kawan ajek dan kemudiannya kutuk belakang kat depan kamera... duit punya pasal semua orang jadi jahat... but what the heck... 'mereka' punya gameshow... memang 'mereka' macam tu aper... jadi apakah peranan aku... yehaaa... duduk mentertawakan 'mereka' aaa... uish... nau'zubillah... aku harap jangan la ada malaysian gameshow producers yang berfikiran singkat dan meniru gameshow 'mereka' yang kurang moral ni...

baiklah... sehingga ketemu lagi... idup ceklat! yehaaa! ;-)

No comments: