Tuesday, February 25, 2003

ieaaargghhhh... adusss... lenguh gilos siku aku ni... orang kalau duduk mengadap komputer lama-lama selalunya akan lenguh pinggang atau punggung tapi aku... aku lenguh siku... kekeke... pelik tapi benar bak kata rosyam nor... hehehe... tapi tak apa... lenguh-lenguh aku pun ada hasilnya... tattaraaaa...

Sólo A Tu Lado Quiero Vivier
English: I Want to Spend My Whole Life With You
(Jyve V in Solar)

ya sé porque estás dudando
sé lo que vás a pensar
será este un amor eterno
será un amor de verdad


CORO
Aunque se que esto no es facil de entender
que parece una locura
aunque sé que es muy dificil de creer
el amor de mi vida eres tú
sólo a tu lado quiero vivir
sin ti mi cielo se vuelve gris
dime que hacer si no estás aqui
sólo a tu lado quiero vivir


te mostraré lo que siento
de lo infinito al final
pido tu mano y prometo
por siempre te voy amar


CORO

SOLO

sólo a tu lado quiero vivir
sin ti mi cielo se vuelve gris
dime que hacer si no estás aqui
sólo a tu lado quiero vivir



aku dedicate lagu ni kepada semua peminat-peminat cerita spanish baru di ntv7 juana's miracle atau juana la virgen tu... hehehe... inilah kerja aku sebenarnya sepanjang malam... ello... ello... hah... nak cepat buruk sangka aaa tuh... kerja sambil menyelam minum air ler... kalau idak mau aku migrain pagi ni dok menyantak the tremendously heavy online academic readings ni... kekeke...

by the way... aku tak dapat nak carik lagu english version dia... lagu english version dia sepanjang sembilan minit lebih dan aku membuat telahan yang kumpulan jyve v ni memang menjaga rapi album mereka dari kena download di internet... so... kepada any juana's fans out there silalah membeli cd kumpulan mamat-mamat latin hensem ni kalau nak dengar lagu versi bahasa inggeris dia... sebenarnya lagu tema juana's miracle ni memang asalnya dalam bahasa inggeris dan ianya telah dispanishkan... ermmm... tapi spanish version ni aku ingat lebih sedap dari english version yang aku dengar separuh tadi... alahai... buhsan aaaa... buhsan tahap dewata raya sungguh... ceh... aku sedang mabuk telenovella juana la virgen la pulak ni... tensen... tensen... tulun! tulun! ;p

uiks... dah azan dah... itu tandanya subuh sudah masuk dan lagi beberapa minit lagi aku perlu terbang pulang dan menggantungkan kaki ke atas dan kepala ke bawah di gua niah... kelawor la katakan... hehehe... opppsss... lagi satu... aku ni tak kedukut dan bukan juga penjual ikan yang berjaya... sekiranya ada sesiapa yang berminat nak layan lagu jyve v ni... versi spanishnya boleh dipindahturun... perghhh... sungguh melayu betul penggunaan bahasa teknologi aku... power... power... heheh... i mean... you can download it here at juana's miracle site ... click at tema musical... then... bolehlah enjoy the song... tangkap lentuk... tangkap sahdu... iurghhh... tak larat... tak larat...

tak larat? aku pun dah tak larat dengan diri aku ni ha... very the girlish one? blewp... wrong... very the juana one? yup... correcto mundo... lasak sket... mengandungi (??? ;p)... kalau ada lelaki nak usha aku akan blasah... kekeke... ada soft side jugak... sensitif pun sensitif jugak... cakap pun jenis selamba ajek... takde nak lelembut der dengan lelaki yang tak tentu dikenali ni... ala... senang kata jenis perempuan maches-machess gitu... hahahaha... mesti ada orang yang nak termuntah ni nanti... hahahah... blewp... dulu time cerita betty perasan diri macam betty... la nih time cerita juana perasan diri macam juana la pulak... nak buat camno... kan den dah kato yang den nih ada personality disorders... hahahaha... takutkan mereka... hahaha...

mang aiii... evil canibal nyer aku gelak... dah high la tuh bonarnya... cakap pun ngarut marut ajek... siku pun dah bertambah lenguh... masa pun laju ajek berjalan... baiklah... aku kena balik gua aku yang comfy tuh... kalau tidak aku akan jadi weng sepanjang hari... ehek... ehek... selamat malam! ulpp... selamat siang! hehehe...


check this out: a letter from TESOL academicians for the US President

No comments: