Tuesday, February 11, 2003

hahahaha... aku heppi... aku heppi... kenapa? hahaha... ada laaa sebabnya... kekeke... anyway anyhow... esok kita akan beraya korban... petang tadik aku dah bertahallul dah pun... hehehe... terasa sungguh meriah la pulak rumah aku malam ni... ayah sungguh excited... semua anak-anak dia ada di rumah... sob... sob... except angah... alahai... syian angah sebab sekolah dia cuti hanya sehari... kami merinduimu angah dan derih... sekarang ni kat luar rumah tuh dak arif sedang merebus ketaput dan lopez de sequira... emak pulak sedang buat lepat labu dan kemudian akan adjust kuih abuk-abuk... malam ni ayah akan masak rendang daging... as for dinner... sup tulang, meehoon serta lemang... dessert eskrim coklat sorang setelap... mencaka tobing tul... esok pulak bermenu pulut kuning dan tomyam... power eehhh... makan dan makan dan makan... jangan sampai aku terkorban udah ler... ehehe... SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!

p/s: siti, thanks for the call... salam aidiladha buat u kat sana :-)





No comments: