Sunday, February 09, 2003

di awal dinihari ni sambil melayan internet ni alangkah enaknya apabila menghirup perlahan susu suam serta mengunyah kacang goreng... berlatarbelakangkan irama ringan alunan mix fm... kena pulak lagu nobody knows by tony rich project... perrrgghhhh... sungguh syahdu... rasa sejuk... nyaman... dan aman... alhamdulillah... itulah yang sedang aku lakukan sekarang... disebabkan banyak terbuku baca siang tadi maka malam ni memang aku sukar melelapkan mata... nantilah... biar susu suam ini mengeluarkan kesan sampingannya nanti... sementara itu aku akan membaca weblog-weblog yang telah aku letakkan di dalam favourite folder... aku kurang mood untuk mengakademikkan diri pada malam ini... selepas selesai rutin ini aku akan melabuhkan diri ke katilku dan menyambung pembacaan trilogi lotr sehinggalah aku tertidur... waahhh... best... best...

tadi mata aku berperang... mahu ditonton kedua-dua cerita best itu... jerry mcguire vs cinta roti dan kek... nasib baik aku tak minat sangat nak tengok citer hindustan di tv dua tuh... aku takmo buat any movie review di pagi yang... errrkkk... spooky? nih... okaylah... chalo dulu :-)

No comments: