Tuesday, February 04, 2003

sindrom-sindrom meningkat usia:

1. membawa kereta... oppsss... memandu kereta dengan kadar kelajuan 80/90km/h di lebuh raya yang membenarkan kita mencanak sehingga 110km/h... di kawasan kampung... 20km/h... di kuala lumpur... 60km/h...

2. makan tak seperti dahulu... makan sikit dah kenyang... kalau dulu buleh blasah llima bungkus nasi lemak dalam satu masa... sekarang sebungkus pun terkial-kial nak bagi perabih...

3. banyak fikir... terlalu banyak fikir tentang macam-macam perkara...

4. lemak susah nak tanggal...

hmmm... akan disenaraikan lagi mengikut peredaran masa...

anything interesting today? nothing much... cuma hari ini aku terasa sedikit cargas... mungkin disebabkan aku telah bersusah payah untuk adjust waktu tidur aku ke waktu yang sepatutnya... aku cuba tidur awal malam semalam around midnight... dan hasilnya aku terjaga pukul tiga setengah pagi dan tak tidur tidur sampai siang... cuma a bit of nap around two until three afternoon... okeh aaa tuh... tapi aku tak mengadap komputer seharian sehinggalah malam menjelang... iskh... baru tau that a sahabat went for an interview today... tak sempat nak wish all the best... anyway, aku doa'kan agar dia berjaya... aminnn :-)

malam ni sekali lagi aku keluar makan-makan... tapi kali ini dengan mak ayah dan alfonso ajek... best best... ayah belanja... aku dan alfonso kongsi satu jug besar air tebu... kekeke... kembung lagi mengembungkan... hehehe... al-johorians pun dah pulang ke jaybee petang tadi dan rumah ini menjadi sepi semula... okay aaa tuh... takde la kedengaran bunyi bertih goreng setiap pagi... hahahahaaa... baiklah... aku nak mengemaskan fail-fail yang berterabur ni... susah nak buat kerja dalam semak samun ni... semoga aku tetap cargas!

No comments: