Sunday, February 16, 2003

kubiz together... kubiz together... yehaaa! aku menang mengatasi apop di dalam game budus itu... itu aaa... jangan kutuk orang kan dah pulang paku buah keras... kekekeke... hari ini memang best... hujan sepanjang hari... dan aku merasakan kebuncatan yang amat nyata pada hari ini... har... har... har...

esok pagi ada raptai NAM... aku pulak kena pergi ke kl menghantar dak apop balik gombak pepagie sepaie... diwar-warkan bahawa area sungai besi akan ditutup pada pukul lapan pagi... mang aiii... ni kena keluar sebelum subuh nampak gayanya nih... ulpp... alang-alang aku dah terlajak ke kl tu sambil menyelam minum air aku ingat nak lepak sekejap di khutub khanah uia... the powerest khutub khanah seantario abad... hehehe... exaggerate betul aku ni tapi aku memang suka benar la pergi ke situ compared to other places... semua yang aku hendak selalunya dengan mudah aje aku dapat... dan... penuh dengan ketenangan dan cahaya keimanan ajek suasana di situ... hehehe...

alahai... tak best nyer... baru ingat nak makan jerangkung dah abis la pulak pasar mal bemban ni... hujan la katakan... batu belah batu bertangkup luluhlah aku mamahlah aku... aku kempunan ayam jerangkung... iskh... iskh... tak rational betul... pasal kempunan makanan pun ada yang sanggup nak bunuh diri... sampai begitu sekali... cerita purbakala ni memang banyak pengajarannya terutama sekali di dalam hal ehwal hubungan di antara ibu dan anak tapi... bab kerana kempunan telur temakul sampai sanggup bunuh diri tuh aku memang la tak setuju langsung... macam tak beriman dengan qada' dan qadar tuhan ajek... tidak menonjolkan sifat pengorbanan seorang ibu... siapalah aku untuk bercerita tentang pengorbanan seorang ibu? aku ni isteri pun bukan apatah lagi ibu... tetapi aku memahami pengorbanan seorang ibu itu... faham... dan faham...

baiklah... time to watch a story about a mother and her daughter... oppsss... i have missed csi half way... got to go to bed early tonite... else... it would be difficult for me to travel during the light during the day of morrow... hehe... manalah mee sop aku ni... muahhhsss to you my potato self... blewp...

No comments: