Saturday, February 15, 2003

blewp... haahnyer... idup ceklat konon... nasib baik aku tak mati disebabkan ceklat... blewp... migraine aku hari ni... klasik dan maksimum sungguh bunyi banging dalam kepala hots aku ni... padankan muka aku... dah la semalaman tak tidur dok layan frodo baggins... kemudian makan ceklat macam tak ingat dunia pulak tuh... ditambah dengan aktiviti makan nasi sejuk selepas subuh... bagus sangat aaa... sekarang kepala aku rasa macam nak meletup... my world is spinning around me... akibat pulut santan binasa akibat mulut dan perut kepala binasa... adusssss...

okay la aku nak membaringkan diri ni sementara menunggu potion masak... aku harap bila makan potion ni kepala aku akan reda dari bentakan-bentakan dalaman yang ganas lagi sadis brutal... redoxon telah ku telan... aku ingat nak tepek cool fever aaa bagi sejuk sikit dahi aku ni... moral of the story... perbaikilah kehidupan fizikal dan spiritual anda... live life full but not to the extreme... badan kita adalah barang amanah maka jagalah ia sebaik mungkin... blewp... ingat tu mummy ingat... :(

No comments: