Wednesday, July 02, 2003

Apokalips - M. Nasir

1 2 3 Do Re Mi
Apa nak jadi
Alif Bata A B C
Apa nak jadi
Akan terjadi
Hujan pasti berhenti

Ada masanya aku suka berteman
Ada masanya aku suka bersendiri
Ada masanya aku suka berjalan
Ada masanya aku suka berehat

Ada masanya engkau suka berteman
Ada masanya engkau suka bersendiri
Ada masanya engkau suka berjalan
Ada masanya engkau suka apa yang ku suka

Hidup dan nasib roler koster
Susah dan senang bersilih ganti
Bila-bila boleh naik dan turun
Apokalips

1 2 3 Do Re Mi
Apa nak jadi
Alif Bata A B C
Apa nak jadi
Akan terjadi
Hujan pasti berhenti

Ada masanya kita suka berteman
Ada masanya kita suka bersendiri
Ada masanya kita suka berjalan
Ada masanya kita suka

----------

aku masih di sini...

hari ni library day... semalam... ghonjeng day... yehaaa! best tul ngepau dak dila kat midvalley semalam... hehehe... gila adingdong tak senonoh... patutnya adik pau kakak tapi nih terbalik kakak pulak yang pau adik... kekeke... erk... nanti along kaya along belanja kau ek... along bukannya macam bayeed... blewp... hmmm... heheh...

hari ni aku rasa lega tapi tak lega... aku rasa lega sebab dapat dengar suara sahabat aku yang sudah sekian lama menyepikan diri... aku tak lega bila dengar apa yang telah terjadi kepadanya...

sesungguhnya sahabat-sahabatku... kita sememangnya sedang diuji dengan pelbagai bentuk jenis ujian... marilah kita sama-sama bersabar dan tabah... sama-sama kita hang tough... insya-Allah... adalah faedah yang menanti... remember... we still have each other no matter in tears or in happiness... M2RAH masih di sini...

eh... teremo la pulak aku ni... memang aku tengah rasa sedih dan terharu ni... teruk sungguh aku ni... tak peka langsung terhadap sahabat-sahabat aku... sampai yang di dalam kesulitan dan yang telah dilanda kesulitan pun aku tak tahu... bad bad bad mummy :-(

hmmm... okie doks... aku ingat nak balik bilik la... erk... balik 'bilik'? hehehe... blasah aje la... bilik dila bilik aku jugak... heheh... ni dah petang nih... dok kat library pun takde pekdah kalau asyik mengantuk ajek... buang boreh ajek... heheh... okeh la... babai duluk! :-)

p/s: alf, rindu la kat kau! ;-p


No comments: