Monday, July 21, 2003

assalamua'laikum... hello awang kenit!

aku di rumah hes... transit di kuala lumpur untuk mendobi dan membetulkan urat-urat yang sengal... malam semalam jam 11.30 aku sampai di kuala lumpur... aku tumpang bas members uia... free dan dan banyak kosong... hehehe... bagaimana aktiviti sosial aku di kuantan? superb! amazing! rejuvenating! refreshing! soul filling! wonderful! beyond words! walaupun aku banyak kena tahan telinga dan bermuka merah dengan tujahan-tujahan persoalan yang berkaitan dengan my swift disappearance, aku memang tetap puas hati... hehehe... control cool abis-abisan... hehehe...

hari ni hujan... baju telah aku basuh... tapi tak kering... tidur pun sudah cukup cuma aku rasa pening-pening lalat sikit... erk... esok pagi kena balik melaka... maniobi ayah dah hantar ke spital... aku perlu balik lawat maniobi dan ambil dia semula untuk berkhidmat... nampak gayanya aku kena ambil komuter ke seremban dan kemudian zrass ke melaka...

baiklah... aku takmo lelama... ada borang kerja yang perlu aku isi dan submit malam ni...

alhamdulillah... semoga intipati mummy yang sebenar dapat diketemui di dalam waktu yang terdekat ini... insya-Allah :-)

p/s: thanks wancu dan pakcu for the lodging... hehehe...

No comments: