Sunday, July 06, 2003

alhamdulillah...

maniobi dah pulang pulih... dah baik dah dari demamnya... ceh... battery kong rupa-rupanya... baru sebulan pakai battery baru... tak rasi la tuh gamoknya... memilih tul maniobi ni... manjooo... maka lebur la seratus inggit aku kat dak maniobi tuh... aku takleh majuk pepanjang ngan dia... payah... semput aku kena menapak... hehehe...

semalam aku, dila dan sahabat-sahabat aku ke jalan masjid india... park kereta kat cempaka... amik lrt ke masjid jamek... hehehe... terasa jakun sket naik lrt ni... second time... kekeke... komdian... menapak ke wisma yakin untuk tempah uniform dan capal... terjumpa dengan abang maideen...hehehe... terasa kantoi tapi best... tapi tu la... perghhh... punya la tepoten poten aku menapak... gila adingdong penat... dah berkurun aku tak menyusuri jalan-jalan di area jalan tar atau jalan masjid india tu... pancit pulak rasanya... huih... sungguh ramai orang kat situ... hari sabtu la katakan... ada pasar malam... erk... tapi kami tak ke pm pun... aku dah letih dan pentan... hehehe...

maka kami pun tarus balik ke cempaka... kemudian bersiar-siar mengenali area pandan the pandan... singgah di pasar malam ts... monsters were created... hahaha... dan sesi makan-makan di ts... makan sambil mengenang kembali zaman ke pasar malam seksyen 17... malam... aku dan dila telah diracuni dan kemudiannya turut terjebak untuk mengikuti program akademi fantasia di astro ria... ceh... tensen jek... really not me... anyway... aku memang sokong abis-abisan si sahril orang melaka tu, vince, azizi, rosma dan nana... khai? cute but neeee... tup... tup... pukul sebelas baru abis konsert bebudak tuh... mang aiii... terasa bersalah kat diri sendiri sebab telah mem'bazir' masa dan sungguh terjebak tuhhh... esssssss!

hari ni aku masih melepak di ts... tengahari makan di tempat nasi best kat taman putra... kemudian zrasss ke gombak hantar si dila... minah tu ada kuiz esok pagi... buku untuk kuiz plak dia tak bawak maka terpaksalah hantar dia ke sana... else... boleh ajek sekulek ngan aku esok pagi... buang boreh jo... tapi masa on the way back satu idea best telah menyusul... maka kami panggil pomen kat bawah ts untuk check maniobi... tuh yang dapat tau apa jenis kesakitan si maniobi tuh... battery kong rupa-rupanya... kemudian aku terjebak lagi untuk mengikuti cerita si ako, umie aida dan ellie suryati... best tul citer tuh... dalam hati ada cinta... ceh... sekali lagi... essssssssssssssssssss!

hehehee... okay la... aku setop dulu... nak layan pck best in singapore and jb and some say batam... hahahaha... balik penang? erk... tengok la... esok lusa ke... supervisor aku lum bagi feedback lagi pada aku punya proposed topic... aiyaaaa... kusut one.... okay la... babai!

p/s 1: thanks es for everything... including the racun terjebak :-p
p/s 2: thanks m2rah for the eventful gathering :-)
p/s 3: thank care all especially you dearie ayla :-)
p/s 4: ... ... ... *wink*
p/s 5: mummy... kick out yourself from here... nowwwww! hahahaha...

No comments: