Tuesday, July 08, 2003

tak percaya ka?

just believe me... i'm now in melaka... just arrived after spending the whole day majuking... hehehe... majuk with dila... majuk ah... and sending back maniobi so that he can get his further ulala body treatment from ah pop... anyway... i am so tired... driving like a mad woman from kuala lumpur at dusk... with majuk all over my face and emotions... really weally tiring...

it has been like almost two weeks but my tiny office corner was already covered with ankabut's webs... hmmm... alfonso! didn't you ever enter and clean the room? huh... but i'm happy because all my stuffs are in their original position... as dila said... "kau ni berpenyakit la along"... hehehe... a special kind of disease... of course i can't see any disarrayed things else i'll go kaboink...

erk... hari ni aku jumpa classmate aku yang baru bekerja di uia... terserempak dengan dia di kantin econs sewaktu aku sedang sibuk order sarapan meehoon sop aku... lerrr... kecik dunia ni... iskh laa... tensi gak aku... semua memember aku berkumpul di central... baik yang sharod atau pun yang benl... buhsan sehhh... aku ajek yang gatal-gatal mencampakkan diri aku ke utara... nih yang rasa mama bosan ni... huuuu huuuu... nak balik la oiii... nak balik ke central... huuuu huuu...

namun... nasi sudah menjadi lambuk... sedap dimakan dengan pecal... maka... lambuk pecal pun lambuk pecal la... yang pentingnya dapat makan dan mengenyangkan... syukur alhamdulillah... makan mac and cheese hari-hari pun kurang nikmatnya... malah boleh membawa kepada penyakit kebuncatan... nikmat dapat dikecapi kiranya hanya sekali sekala makan mac and cheese tuh... begitulah adanya...

apa punya analogi daaa... papehal memang sungguh best balik rumah ni... lebih-lebih lagi bila alf merindui aku... mang aiii... pantas sungguh dia ke dapur bila aku mintak dia gorengkan telur dadar untuk aku... hehehe... kemudian siap kopekkan sebijik durian molacious cute dan besar yang dia simpankan untuk aku... alahai... best tul dapat adik yang best macam ni... hilang rasa majuk aku... bonarnya takde apa isu besar yang aku majukkan dengan dila... takde apa-apa isu pun... aku ajek yang gila lagi pentan... mengada-ngada create rasa majuk ngan dak dila.... hahahah... sorry la dila... along kau ni memang pentan gila adingdong... suka aaa majuk ngan kau... rasa best... hehehe...

hmmm... sesudahlah ni... aku dah tak sabar nak melunjurkan kaki dan mendepangkan tangan di atas katil yang amat aku rindui itu... selama ni asyik dok squatting ajek... kurang sikit nikmat tidur sebab saspen kena busted... hahaha... perut pun dah kenyang makan nasi ngan telur dadar best alf... durian pun dah aku blasah... apalagi... tidur la... esok boleh bangun awal buat kerja mana yang patut... maka... zzzzzzzzzzzzzzz... ma'assalamah!

p/s: adik-adikku... sila balik ke rumah... durian best kat belakang tuh dah banyak gugur... cepat... cepat... else si alf akan jadi lebih buncat... dia sungguh kemaruk tuh... hehehe...



No comments: