Monday, July 07, 2003

hahaha...

aku baru lepas sedih-sedih tengok cerita korea 'truth'... sob... sob... sob... payah tul bercinta ni... itu tak kena... ini tak kena... yang kaya nak yang kaya... yang miskin nak yang kaya... yang kaya takmo yang miskin... cantik nak yang hensem... hensem nak yang cantik... erk... yang tak hensem pun nak yang cantik... everybody is looking for perfection... but... what is an actual perfection? do you know? i don't know... i really am do not know... huh? hmmm...

aku ni kat library... library day aku dah jadik library night sebab siang tadi ntah apsal ntah badan aku lemau semacam... tuh yang aku balik lepak bilik dila tengok cds seround dua... malam ni sepatutnya kami ke pj tapi dila ada training demo maka aku pun dapatlah menyadaikan diri di sini... hmmm... rumah siapa yek yang aku nak usha malam ni? hehehe...

kerja aku? erk... belum siap agik... moist banyak aku ni... harap-harap dapatlah aku siapkan cecepat... then... zrasss... balik utara... ni pun supervisor aku lum balas email aku dan confirm appointment aku ngan dia... minggu depan aku kena berada di melaka ada appointment ngan doktor... erk... gila babas macam sibuk... sibuk yang konon...

err... apalagi yang nak aku celoteh hari ni yek... takde idea... otak sebu... ala sehhh... aku masih terasa sebak kesian ngan ja-young dan abang woo ni... heheh... okie doks... got to work things out... till later... babai!

No comments: