Wednesday, July 09, 2003

phewww...

lama tak jalan-jalan di waktu malam kat bandar melaka tup tup bertambah cantik pulak bandaraya bersejarah ni... alf kata di simpang fella design tuh nak dibuat satu air terjun... fuyyooo... ganas tuh... hehehe... peghak la pulak aku ni... aku baru balik dari menghantar adik ipar aku pergi kerja... what the tut tut tut! sabor aje la... malas nak cerita nanti aku sakit hati la pulak... camtuh la... kat kl aku okay cuma tensi dan penat sebab menumpang squat sana sini... kat rumah aku okay tapi tak okay sebab aku selalu tensi dengan tekanan alam sekitar... perghhh... maleh aku... maleh...

hari ni one whole day aku knocked out... badan aku letih semacam ditambah pulak dengan katil aku yang tak kurang bestnya... hehehe... sampai ke petang aku mencanak-canak... rugi masa aku aje... so aku ingat malam ni nak cover mana yang telah terbazir... erk... tadi sempat gak aku tengok juana... lama sungguh aku tak layan cerita tu... dalam dua minggu... iskh... tensen plak aku tengok juana gaduh ngan mauricio... aku rasa macam nak bunuh ajek si desiree tuh... juana pun satu... takmo maafkan mauricio... bengang plak aku ngan juana ni... hehe... teremo la pulak... nasib baik aku tak ikut bebetul cerita tuh else mau aku koma emosi terlampau...

burppp... alhamdulillah... aku dah makan dah ngan alf tadik kat traffic light bed hill... ingatkan nak ke pasar malam taman maju cari kerepek pisang dan apam balik tapi dah tetiba kena paksa tolong menolong sesama ahli keluarga maka melepaslah hajat aku... aku bebenar scraving (scary kind of craving = scraving) kerepek pisang ni... tulun... tulun... lunch tadi miraculously bayeed yang masak... goreng ikan arang, sambal fishcake dan sayur... huih... terasa magik aaa... hahahaha... sampai sekarang aku masih terasa macam di alam fantasi... heheh...

baiklah... aku nak setop dulu... aku nak sambung mengemas toiletries aku yang bersepah di atas katil tuh... kami tengah tunggu ayah balik dari perlis... outstation sehari ke sana... hehehe... mana tau untung untung ayah bawa balik kerepek pisang... hmmm... best gak tuh... baiklah... selamat malam! :-)

No comments: