Thursday, November 07, 2002

yea... yea... aku berjaya! alas! akhirnya aku berjaya juga letakkan guest book di dalam blog aku nih... yippie! bukan itu sahaja... malah aku juga berjaya meriki stats counter dan juga edit addresses dalam recommendation section tuh... kekekeke... sungguh rumit html nih kepada yang novice seperti aku... ndak-ndak pulak aku kena experiment dan belajar sendiri pulak tu... fuhhhh... anyway, thanks adysyah for kicking my senses and theoretically motivating me to come out with a guest book... and special thanks sifu master kerana merasmikan guest book aku ni... kekeke... perasan tak yang guest book aku nih dari the same company? hehehe... anyway, aku akan gigih belajar dan belajar lagi sehingga aku dapat buat satu site sendiri menggunakan flash etc. etc. all the best mummy! errmmm... ringan sikit kepala otak aku hari ni... selama ini aku hanya memikirkan tentang thesis saja... but to do and to discover and to learn something new... yup! it is indeed a great feeling!!!

selamat berbuka dengan bahagia!



No comments: