Saturday, November 09, 2002

buhsan... buhsan... esok aku kena balik ke utara semula... buhsan... buhsan... jadiknya hari ni aku blasah beli ration basic ikan bilis, sardin, telur masin dan jugak beras kesihatan somali dan faiza herba pooni... kekeke... punyalah cerewet aku ni bab-bab beli beras sampai tesco, jusco dan foh chiuk jasin aku ronda dengan adik-adik aku yang setia... macam la terel masak sangat pun... dan macam la kat penang tuh takde kedai... kekeke... ganas melaka sekarang ni... ada TESCOOOO... perghh... bertambah sakan la orang melaka ni bershopping dan makin sakan la singaporeans datang melabur duit kat negeri ni... anyways, tadik aku rasa kereta kecil warna merah aku dah jadik bertambah best! bila aku pandu, gegaran dah takde... kesemputan telah pulih... fuyyoooo... cayalah... terima kasih ayah sebab sponsor tukarkan keempat-empat tayar dan jugak absober dak man tu... (opppss... lerrr... dak bayeed ke yang sponsor? magic... magic...) kancilku terasa seperti kembara ayla... terasa tinggi tuhhh... besh besh...

jadiknya, esok aku akan ke utara bersama dila dan faiz... singgah di kuala kangsar berbuka dengan opah dan menunsenkan diri mengadap supervisor aku hari senin... adusss... mau bernanah otak ni bila pikir pasal kerja aku nih... rileks mummy... tarik nafas dengan tenang dan hembuskan perlahan-lahan... pish posh pish posh... duck everybody! another wind accidentally came out... muahahaha...

hari ni aku tak blues... aku tak tunsi... aku tak stress... emotionless... rasa kebas dengan persekitaran dan kebas dari cengkaman pelbagai emosi... maleh nak pikir... seperti lagu besh ni la... tak payah pikir apa makna lagu ni... main blasah ajek... janji besh didengari...

Salagadoola mechicka boola
bibbidi-bobbidi-boo
Put 'em together and what have you got
bibbidi-bobbidi-boo

Salagadoola mechicka boola
bibbidi-bobbidi-boo
It'll do magic believe it or not
bibbidi-bobbidi-boo

Salagadoola means mechicka booleroo
But the thingmabob
that does the job
is bibbidi-bobbidi-boo

Salagadoola menchicka boola
bibbidi-bobbidi-boo
Put 'em together and what have you got
bibbidi-bobbidi
bibbidi-bobbidi
bibbidi-bobbidi-boo!

jadiknya... cecukup lah ni... aku nak ngemas barang untuk dibawa pulang ke umah sewa aku... takmo pikir banyak-banyak malam ni... biar kaki cramp memandu jangan otak cramp sudah... amatlah merbahaya untuk kesihatan... :]

babai la kampung halamanku... jangan sedih... aku pergi tidak lama... seminggu saja... harapnya la... babai!

No comments: