Saturday, November 30, 2002

alhamdulillah... akhirnya... berjaya jugak aku meletakkan flash yang first time aku buat kat dalam blog nih... basic flash jek nih... hehehe... cinoning gak kepala aku sepanjang malam... hehehe... besh... besh... cabaran begini la yang besh gaban... benda baru... amacam sifu... not bad for a novice huh!? hahaha... mata tak ngantuks pulak lagi ni... nak buat apa ye? lerrr... bersahur la apa lagi... lepas subuh aku tido la... huish... pintu rejeki tertutup maaa... nak buat camno? kelawor la katakan... hehehe... teringat aku zaman berghonjeng di Muo dedulu... direct tak tido malam... pepagi ada kelas pulak tuh... students pun jadi kompius tengok lecturer masih buleh cas dan cargas... hehehe... tapi bila petang... tepat jam 4... vege lah segala-galanya... hahaha... namun... Muo tetap happening! idup Muo!

No comments: