Saturday, November 30, 2002

alhamdulillah... my humble gratitude to Allah the Almighty... yup! Ramadhan nights are indeed different from the other nights... malam ini memang mendamaikan jiwa... angin bertiup lembut... sejuk dan nyaman... mmmm... enaknya...

hari ini siti masak lauk-pauk berbuka... perrghhh... mencaka tobing... masak lomak cili api udang galah... daging masak oriental (dimasak dengan minyak bijan dan gajus gitu)... kerang goreng black pepper (goreng ngan kulit-kulit tuh... first time aku makan stail macam ni) dan juga kailan ikan masin... perghhh... kemudian ada pisang mas dibawa belayar dan juga honey dewey... besh... besh... makasih la siti and hubby for the treat... meh i doa' panjang sket untuk you all... hehehe...

anyway... malam ni aku sibuk dok ngemas dan basuh baju... yea... yea... esok balik kampung yea... esok balik kampung yea... hahaha... gempaknya semacam... walhal baru last week balik selatan... kekeke... tapi esok aku transit dulu umah opah... senin transit kl... selasa baru balik melaka... brapa banyak transit daaa... hehehe... memang tandus aaa aku bulan posa tahun ni... tahun lepas abis tujuh ratus inggit kat bil tepon... tahun ni abis kat samy vellu... hahahaha... takpe... janji aku puas hati dan happy...

wokkeh! nak sambung ngemas... lama dah tak kemas bilik ni... berdebu serata alam... tuh yang payah umah tepi jalan ni... bila bukak tingkap sket mesti berlumba-lumba debu-debu kotaraya menerjah masuk... wokkehs! adios amigos!

No comments: