Friday, October 18, 2002

tak sangka... tak sangka... aku pun terperanjat gak nih... tak sangka... tak sangka...

tadi aku ada buat depression analysis... jawab online questionnaire di realage... analysis keadaan aku sekarang nih ditahap major depression... aku pun tak tau yang aku nih major depression... insomnia... check... bowel disorder... check... extreme fatigue... check... restlessness... check... mang aiii... semuanya check... siap suruh aku dapatkan rawatan doktor agik tuh. anyway, aku ok... aku bebetul okay... aku akan jumpa Doktor aku malam ini lama sikit... harapnya aku boleh dapat ketenangan akal dan hati...

oleh sebab itu, petang tadik aku sudah buat keputusan... akhirnya... aku akan ke kolumpo esok... miot, here i come... daripada aku layan blues di pulau ni baik aku merayap di atas muka bumi ini menghirup udara tanah besar... aku okay... aku okay... just need to get some air... oleh itu para sahabat M2RAH sekalian... kita akan berkumpul esok... insya-Allah...

No comments: