Wednesday, October 02, 2002

eLO! eLO!

Semalam 1 Oktober tapi tak sempat nak tulis apa-apa pulak kat blog ni... takper... kekeke... laptopnya ada tapi point tepon pulak yang tak ada...

Anyway, hari ni kiranya macam canggih sikit sebab update blog gunakan computer library UPM. Suka hati aku ajek... tau dek Bluehikari nih mau naya ajek... kekeke... Hari ni continue buat research kat library UPM pulak. Canggih jangan tak canggih library ni... aku suka... aku suka... Mebbe lepak di sini sampai petang kot... ingatnya malam ni nak tido kat hotel murah... boleh nyambung keje aku ni.. tido kat umah orang ni rasa segan sikit la nak stay up. Tengok la macam mana... Elaun pun lum tentu dah masuk untuk bulan ni... lambat sangat la pulak... uhuk... uhuk...

Semalam memang best... pagi aku lepak library UKM... Tun Sri Lanang... petang umah Kak Tim... malam layan "Signs" ngan Kak Tim kat Mid Valley. Sapa kata citer tuh tak best? Best ajek... ala-ala citer "Contact"... It takes a painful journey to become a believer...

Okie la... cukup la sampai sini dulu... rasa guilty pulak meligan komputer orang sebegini... okie tokie... Pray that my brain will be overloaded with ideas and manage to complete the assigned tasks ASAP. Adios!!


No comments: