Thursday, October 10, 2002

dugaan datang bertubi-tubi... teruk betul aku bulan ni... aku ingat kalau aku berdoa' mau makbul doa' aku... doa' orang teraniaya la katakan... aku tak dapat elaun aku untuk bulan ni... kata mereka... mereka dah tersilap buat penyelarasan... ada orang lain yang namanya seiras nama aku tapi yang jadik mangsa keadaan adalah aku... mereka sudah buat silap... huishhh... aku rasa tak puas hati betul... mereka yang buat silap aku dengan percuma aje jadik mangsa keadaan... patut ke tak patut? elaun aku akan masuk sekulek ngan elaun bulan depan... kata mereka... harapnya laa... tapi bil telefon aku meronta-ronta minta untuk dibayar... cathridge pula waktu ini la minta diganti... kertas A4 pula tiba-tiba habis stock... perut? jangan cakap la... pish... posh... pish... posh... mau figure aku jadik macam Ally McBeal kalau berterusan begini... dalam wallet hanya ada sepluh inggit... dalam bank? hahahahah... teruk gak jadik student semula ni...

esok aku ada proposal presentation... harap semuanya berjalan dengan lancar... doa' banyak-banyak Mummy... doa'... kau sedang teraniaya ni... amin...

No comments: