Friday, January 10, 2003

hari jumaat yang mulia... umat islam berpuasa... ehh... silap... silap... tuh hari raya daa tapi raya dah abis tunggu raya aji pulak... alhamdulillah... semalam adik aku telah diagnosis dengan selamat... sampai aku terbedengkur masa tertidur menunggu dia di sofa ruang menunggu... hehehe... kantoi... kantoi... namun doktor belum pasti apakah penyakit sebenarnya... doktor syak either ketumbuhan atau kanser... nau'zubillah... hari jumaat depan baru dapat resultnya... harap-harapnya tidaklah yang the latter one tuh... amin... jadinya selepas urusan sepital kami pun ke midvalley as usual untuk acara makan makan seantario dunia... hehehe... pawer... pawer... pawer... apa yang pawer aku pun tak pasti... hehehe...

huish... perut dah mula buat hal... hati berdebar-debar... kepala mula pusing... kenapa? kerana baru sebentar tadi dak supervisor aku telah memberikan email menanyakan khabar... okeh! nampak gayanya aku kena balik bagan dalam masa terdekat ini... bila? kena tanya agong dulu... agong kata okay... okay la aku... as for the work... vokeh! insya-Allah... aku kena banyakkan optimism... baiklah mummy...

oppsss... aku kena logout dulu... hes sudah mahu pergi kerja dan aku ada appointment ngan afdlin shauki... :-) malam ni rangga dan cinta ada di midvalley pada pukul lapan malam... amacam? nak pergi? tepuk kepala tanya thesis... mummy mesti mara... mummy mesti boleh... mummy pasti akan siapkan... romeo must die... smegol must kill... legolas must... must apa ya? must maintain cool... yehaaaa! hai... bila la aku nak tengok lotr ngan bebudak ni... iskh... isk... isk...

adios!

No comments: