Thursday, January 23, 2003

fuhhh... pawer... pawer... aku baru teringat nak makan nasik dengan lauk kari ayah tapi makanan yang lagi best pulak yang datang... alhamdulillah... kasih ayah... ayah buat mee hailam pawer dia di atas permintaan emak dan tarus aku rasa macam akan semakin buncat bila duduk di rumah ni... hehehe... rejeki jangan ditolak so, aku blasah ajek la... jadiknya sambil menaip entry ni jari jemariku overtime mencepit mee dengan chopstik dan disuapkan ke mulut yang menadah luas... hehehe... jemput makan...

tadi aku rasa ada segala macam benda yang nak aku tulis malam ni tapi disebabkan mee yang best ni terhilang pulak kata-kata aku... errrmmm apa yek?

anyway, tadi aku telah membuat satu aksi revolusi... aku telah menyorokkan semua koleksi cd aku... jauhkan kesemuanya dari pandangan mata... major distraction cd-cd aku tuh... manataknya... bila buntu buat kerja aku akan capai sekeping dan layan... kalau seminit dua takperlah... ini... sampai dua jam... pembaziran masa amat berlaku... iskh... iskh... isk... tak senon betul... okeh... okeh... aku nak serius la nih... tu la pasal segalanya kena dikorbankan... mummy boleh! mummy tetap utuh! mummy unggul!

eh... tak tahan la aku tengok mee kat sebelah ni... another distraction... hehehe... :]

No comments: