Friday, January 31, 2003

hari ini aku berkulat lagi... makin bertambah la cendawan-cendawan yang bakal tumbuh di sana sini sebab dari pagi hingga ke malam hujan turun... suasana sungguh sepoi-sepoi bahasa... rumput-rampai nampak segar menghijau dan kemuncup? ait! makin tinggi nampaknya... rasanya baru minggu lepas mereka-mereka itu ditebang... hehehe... tadi, semua orang membuat panggilan ke rumah... ada yang memberitahu esok ada final exam... errmmm... memang ada ujud ipt yang tak cuti di hari cuti ni... aku pernah melaluinya... ;-p ada yang mengucapkan gong xi fa chai... mang aiiih... ganas tuh... bila masa nama aku bertukar menjadi eliza wong fey fey... hehehe... ada yang tanya summary cerita betty... iskh la... bila masa pulak aku jadi reporter ni... kekeke... ala... si alfonso tuh rindu nak balik rumah la tuh... tu pasal tepon dan sebagai alasannya bertanyakan tentang cerita betty ;-p hehehe... tak apa... esok dia balik aku akan buli sama dia puas-puas... yehaaa! yaribba! yaribba! andre! andre!

disebabkan suasana hari ini cool aje maka lebih banyak buku baca dari baca buku... blewppp... eheh... tapi malam ni, disebalik kesejukkan alam... kepala aku dan hati aku jadi panas semula... malas... malas... letih la nak layan... dan yang pastinya akulah yang akan menjadi badut sarkas untuk menceriakan suasana... all the best to me!

n.b. ehhh... lupa pulak... tahun ini tahun kambing... mengikut ramalan feng shui... mereka-meraka yang lahir pada tahun harimau dan tahun ular kena berhati-hati pada tahun kambing ni... tak ngam... errrmmm...

No comments: