Thursday, January 30, 2003

alahai... rindu banget sama alfonso... sunyi aje rumah hari ni... cuti sekolah dah bermula tapi yang kedengaran hanyalah riuh rendah anak-anak jiran sebelah... hehehe... macam la adik aku tu terpekik terlolong aje sepanjang hari... tak... tapi yang pastinya... aku boleh ajak dia lepak kat warung simpang selandar layan mee sop atau satay... yang pastinya aku boleh ajak dia ke d'mart beli eskrim... ajak layan sushi kat tesco... paling tidak pun ajak ke foh chiuk shopping centre tuh beli minuman yoghurt... erppp... mesti kembang semangkuk dia kalau baca entry aku ni... hehehe...

adik-adik yang kat ipta pulak semuanya sibuk dengan exams dan aktiviti persatuan... raya cina ni mereka tak balik... the johorians pun tak pasti mereka balik atau tidak... walaupun sedang cuti sekolah tapi kedua-duanya sibuk... maka... tinggallah aku dengan mak dan ayah di rumah ni... the trio... hahaha... ada lagi sebenarnya orang di rumah ni tapi malas aaa nak include... keujudannya seperti tak ujud... asyik bertapa aje dalam bilik tuh siang malam :-p

aku memang dah baikkkk rancang nak balik utara masa raya cina ni tapi disebabkan aku tidak mendapat kebenaran agung maka aku pun stay la di sini... tandus... tandus... cina yang beraya aku yang tandus... kalau dapat ang pow ni best jugak ni... hehehe... kemudian aku ada a bit of medical stuffs that i have to look after... tak sihat aku ni... nampak aje cargas, very the very plumpy dan boleh ke hulu ke hilir tapi ada masalah problem... dulu aku pakai kinohimitsu... hari ni aku try spirulina pulak... drugs? not yet... anyway anyhow... supervisor aku pun dah kata okay yang aku boleh teruskan kerja aku di selatan ni... oleh kerana dia telah memberikan kepercayaan pada aku maka aku akan cuba melaksanakan dengan sewajarnya... i can... i can... i can...

hidup terasa sedikit tenang... kalau boleh pada waktu-waktu sebegini aku tidak mahu blues... aku kena focus... aku kena tingkatkan will and determination... sekarang ni aku kena bersedia untuk berperang dan mengenyahkan syaitan-syaitan penghasut dan nafsu-nafsu yang sia-sia... moga aku berjaya! jazakallahukhairankathira...

p/s: go armando go! go get your betty! yehaaa!

No comments: