Sunday, August 31, 2003

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Happy 46th. Independence Day!

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

erk... aku harap masih tak terlewat nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia Yang ke-46 di waktu sebegini... hehehe... dimanakah aku sehingga sebegini lewat baru nak lawat sighnomore dan merakamkan ucapan selamat menyambut kemerdekaan?

hmmm... dimanakah aku?

hahahaha... aku ada di rumah la beb... sampai jasin hari jumaat malam dan kemudiannya aku busy bersosial dengan keluarga sehinggalah malam ni... heheh... sofea, mak dan ayah sofea pun balik jasin... aku, dila dan arif pun balik jugak... kami nak balik dan disuruh balik untuk meraikan hari kemerdekaan di rumah... dan the most important'est' events were to celebrate hari kemerdekaan ayah dan juga celebrate birthday aku, ayah, angah dan alf... hurraayyyyy!

kemerdekaan tahun ini amat bermakna buat ayah sebab tahun ni ayah pencen setelah berkhidmat dengan kerajaan sejak dari tahun 1971... parti persaraan ayah akan disambut oleh rakan-rakannya di sebuah hotel kat melaka ni minggu hadapan pada 4 haribulan... ceh... rugi aku tak ada... else... boleh jek aku ngikut... hehehe...

kami dah kenduri doa selamat untuk ayah malam semalam... kami dinner steamboat dan disebabkan masing-masing dah distimkan oleh steamboat yang best semalam maka kek choc moist ayah terpaksa dipotong masa breakfast pagi tadi... heheh... kami anak beranak aje... takde orang luar pun... memang dah jadi tradisi keluarga aku untuk sekulek celebrate birthday aku, ayah, angah dan faiz on the 31st. august... aku 21st august, ayah 1st sept, angah, 2nd sept dan faiz 3rd sept... terrer sungguh family planning mak ngan ayah aku... hehehe...

anyway... angah dan keluarga dah balik jaybee sebab adik ipar aku kena pergi outstation ke ipoh selama seminggu mulai esok... maka tinggallah aku dan yang lenglain di rumah ni... esok petang baru kami akan balik kehhel... erk... baiklah... aku kena chahlo duluk... ada bebudak buncat yang perlu aku sakat... huahahahahah... makan budokkkk!

baiklah... til tomorrow... asta la vista babeh! muahhhssss...

No comments: