Monday, August 04, 2003

aiyakkk...

monday blues la pulak... aku ingat aku ajek yang kena penyakit monday blues ni rerupanya tidak... students aku pun tama... cheh! buat penat aku ajek try to crack jokes tapi macam tak jadi... masing-masing 'jauh'... no wonder la banyak organisations kalau nak buat important decision making mereka takkan buat pada hari isnin... selalunya on tuesday or wednesday... hmmm... musykil gak aku... walhal sabtu ahad dah puas bercuti... hmmm... nih kena buat kajian terperinci ni... hehehe...

nih tengah ada sejam break sebelum kelas last buat hari ni... semua pensyarah tak ada kat opis... mereka terlibat dengan music education kat concorde... hanya aku yang part-timer nih aje yang ada kelas... disebabkan aku pun terasa sedikit groggy maka aku pun meligan komputer sahabat aku ni...fuh... nasib baik server okay sikit pagi ni... alhamdulilah...

lepas kelas at 1 p.m. aku nak ke gombak lepak kat library sana... happening sket lepak kat gombak tuh... boleh la aku makan-makan ngan dak dila... aku lanih kiranya macam totally dependent kat adik aku tu... beginilah nasib seorang student yang belum dapat gaji lagi... dok kat kl ni memang aku tak menahan... nafsu makan aku menjadi-jadi sebab terdapat banyak sungguh hangout places favourite aku...

erk... terasa nak terkucil la pulak... erk... nanti aku sambung sembang ek... babai!

No comments: