Saturday, August 16, 2003

hehehe...

don't worry... aku still masih rasa best! lebih-lebih lagi selepas makan rambutan gading pokok kat belakang bilik aku ni dan juga makan 4 ulas durian pokok kat belakang bilik alf dan juga makan nasi ngan gulai tempoyak ayah dan sambal kering mokteh... power... power... errppp... alhamdulillah... hehehe...

alf takde... walaupun rumah ada sedikit sunyi... tapi aku okay... cuma gelisah sebab bahan untuk disakat tak ada... maka aku sekarang ni conquer office corner kedua dak alf abis-abisan... office dia ada dua... satu kat depan bilik dia... satu kat ruang tamu depan... aku conquer yang kat depan nun... best, luas dan sungguh windy... bilik aku nih kipas dia tepoten-poten (banyak abuk daaa... alf! sila cucikan... heheh...) dan kemudian kat office corner aku tuh banyak kertas related ngan kerja aku... maka aku terpaksa tumpang office kedua alf untuk membuat mind-mapping untuk persediaan mengajar minggu depan...

erk... esok... lusa... LUSA? tidakkkkkk... aku kena jadi orang nomad semula... mama bosan... aku dah mula rasa letih ni... erk... baru ogos ni... lama tul oktober nak sampai... tapi... erk... jangan sampai cecepat... kerja aku pun belum habis sempurna ni.... huh... maka lusa ini akan berakhirlah seminggu aku memeramkan diri di rumah... tapai? tapai ubi ke tapai pulut? aku suka jadik tapai ubi... lemak berkrim serta putih gebu gitu gitu... hahaha...

hmmm... macam mana ek? aku ingat aku kena buat strategi baru supaya aku maintain carghas sepanjang aku jadi orang nomad ni... strategi minggu kedua yang lepas kira boleh tahan tuh... tapi kena cari strategi yang lebih baik... aku dah nak ter'suffocate' ni... the clock is unbiasly ticking... tick... tock... tick... tock... waiting for the right tick to kringgggggggg...

erk... ada sesiapa millionaire kat luar tuh nak bagi aku penthouse? hahahaha... dreaming la ko mummy... hahaha... jadiklah engkau seperti Mathilde dalam 'The Necklace'... erk... tapi tuh brutal sangat... aku nak jadik macam San Chai ajek la... tak kawin ngan Dau Ming Shi pun tak per... asalkan dapat peluang dijaga rapi oleh empat jejaka hanzom lagi kaya raya gitu gitu...

note: San Chai tak pernah pau kengkawan kaya dia tau! dia self-sufficient... ego dia payah ditembusi... walau susah macam mana pun dia tetap CHAIYOK cuba independent... Idup San Chai! Idup Mummy!

erk... tapik kan... tapik kan... kalau empat kengkawan kayo tuh nak bail me out from this sweet mess... aku sanggup... aku sanggup... aku sanggup... aku sanggup menjunamkan diri aku ke arena masak memasak dan prepare diaorang punya meals setiap hari... hehehe...

iskh... berangan ajek aku ni... kalau dibiarkan memang boleh melarat sampai ke subuh... hahaha... baiklah... aku kena settop dulu... nak carik extra teaching materials pulak ni... komdian... aku ingat malam ni nak tidur awal sikit... malam semalam aku tak dapat tidur... badan aku sengal dicucuk-cucuk kena serangan 'angin'... perghhh... melelas...

baiklah... ciao!

No comments: