Thursday, August 14, 2003

Grumpy Bear

dah... aku dah tak grumpy lagi :-)

aku sudah berdamai dengan alf walaupun alf terasa sedikit sore ngan aku... iyolah... lain kali nak membebel kat along ni membebel la... along tak kesah der... telinga den ni dah kebas dah dari sebarang bentuk bebelan dan ngomelan... lerrr... nih sapa yang sebenarnya kena majuk ni? aku ke alf? cheh... leceh tul la layan anak bongsu ni... macam-macam karenah kemengadaan yang melata... penjual ikan? jangan cakap... memang sure punya... pastu rasa macam dah power sangat... mementang la semua orang macam sayang kat dia... blewp... best tul kutuk dak alf ni... ampun ya alf... hehehe... thousands apologies alf ek... lain kali along akan masak lunch telur goreng dadar untuk kau... amacam? okay? okay la... hehehe... iyo la... iyo la... dapat gaji nanti den belanja la ekau pizza cheese tuh untuk menambahkan kebuncatan ekau... hehehe... peace ek?! air dicincang takkan putus... erk... tapi kalau ais dicincang? yesh... boleh buat sirap bandung icy cool tuhhh... salam sikit ek alf ;-)

erk... meh aku nak dedicate satu lagu best untuk alf kat sini... esok, lusa dan tulat dia ke tebat kat kampung chinchin tuh ada kursus motivasi... erk... boleh join ka? aku pun memerlukan motivasi sket (as in "banyak") ni... blewp...

Rasa sayang eh
Rasa sayang sayang eh
Eh lihat nona jauh
Rasa sayang sayang eh

Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si kucing belang
Dua tiga boleh ku cari
Mana nak sama adikku si Alf seorang

Yehhaaaa!
Cayang Alf bucuk bucuk...

(ulang nyanyi sampai rahang lenguh... hehehe)

baiklah... aku takmo pentan lelama... tak best pentan lelama ni... boleh menambahkan unsur-unsur ketuaan... iurghhh... i'm getting older... but wiser? hahaha... tang wiser tuh aku sendiri maleh nak jawab... maleh... maleh...

sebelum aku gostan dari arena siber ini buat malam ini... aku ada satu soalan juicy (pinjam recent fav word dak sifoo).... apakah beza di antara bebelan dan ucapan nasihat? jawab jangan tak jawab... jawab jangan tak jawab... yehhaaa...

baiklah... semoga aku akan rasa best sampai esok, lusa, tulat, tonggeng... yada... yada... yada... yada... aminnnn... :-)

p/s: muring, jasin best kan? kan? kan? hehehe...

No comments: