Friday, August 22, 2003

alhamdulillah...

berlepas sudah hari itu... hehehe... jutaan terima kasih kepada semua yang telah mendoa'kan segala macam bentuk kebaikan untuk diri ini *blush* terharu sungguh... my day went all right... though with no brahuha partying here and there... still... very... and deeply meaningful... part yang aku sangat tak tahan tuh ialah bila ayah dan mak tepon aku wish happy birthday malam tadi... alahai... tak tahan aku... terpaksa sob sob bila dengar nasihat dan segala harapan mak dan ayah... syahdu... hati mana la yang tak syahdu kiranya faham akan ketabahan mak dan ayah di dalam menangani karenah anak-anak yang berbagai ragam... alahai... sebak lagi sekali la pulak nih...

anyway... aku sekarang berada di rumah pah an... menumpang tidur sepicing dua... menumpang makan sesuap lima... menumpang basuh sebaldi lapan... hehehe... semua orang dah tidur... aku belum sebab dok sibuk layan check emails yang berkepuk lama tak dijengah...

erk... adeis... pelepap! iskh la nyamuk nih... dok mengugun kaki aku la pulak... apo... ingat kaki den ni kentucky ka? cheh!

baiklah... aku tak tahan gatal ni... kena chahlo dulu... nak cari ubat untuk melegakan kegatalan... potong stim tul la nyamuks-nyamuks ni... aku ni tak suka pakai ubat nyamuk... sesak nafas... maka terpaksa pusingkan kipas laju-laju untuk halau nyamuk... tapi tu la... ada seekor dua yang sayapnya kuat... maka terlepas ke kaki aku ni... hmmm... alangkah lemahnya manusia ni kan... nyamuk yang kenit tuh pun tak dapat dilawan... hmmm...

oh ya! sebelum aku pergi menenyeh ubat gatal... aku nak khabor yang aku dah delete dah gangguan mata itu... oleh itu wahai sifoo masterku yang bijak laksamana hang jebat... remark muring tuh bukannya untuk ngko... perkataan 'pentan' tuh tak jalang derrr... hehehe...

lagi satu...

IKLAN TIDAK BERBAYAR: UIA sedang mengadakan pesta konvonya bermula dari semalam 21 Ogos sehingga 27 Ogos... oleh itu marilah beramai-ramai meraikan pesta harijadi aku ni... erk... thanks UIA sebab buat pesta pada hari besday aku... hahaha... bila ek aku nak ronda? hmmm... erk... tapi yang aku sungguh aku pasti... aku pasti... amat pasti yang pak guard pak guard UIA adalah mereka-mereka yang paling 'busy' sekali... hahahaha... pentan... pentan... hahahaha...

Sekian. Terima kasih.

No comments: