Wednesday, August 20, 2003

assalamu'alaikum...

lalalala... aku rasa ringan... ringan seringan ringannya... alhamdulillah... stress free... walaupun aku sedang dilanda permasalahan mega sekarang ni... memang benar... tiada masalah yang tiada penyelesaiannya... monday night was great! and the feeling of elevation remains until today :-) terima kasih guruku :-)

oleh itu... disebabkan aku ni sedang mood baik maka aku maafkan manusia yang berbahasa jalang di guestbook aku... kesian... limited diction... hanya tu ajek perkataan yang dia tahu... takpe la muring... aku okay jek... takde effect apa-apa pun... i believe in freedom of speech (though not to the extreme)... hehehe... cuma aku akan cuba delete jek entry tuh sebab tak elok untuk kesihatan mata alfonso yang selalu bertandang ke sini... it is not good to corrupt kids' eyes and minds... kids? blewp...

all in all... aku baru lepas habis kelas... as usual aku nak ke gombak buat kerja aku... komdian malam karang balik ke shah alam... dah lama aku tak tidur kat shah alam ni... kesian sahabat aku...

hmmm... baiklah... aku tak dapat nak berceloteh pepanjang... ada urusan yang perlu aku settlekan... erk... boring tul... aku tengah fully loaded ngan banyak benda yang nak direport dan yang nak dicelotehkan ni... cheh... hempeh... nak buat offline... tak sempat la pulak... busy... busy... busy bersosial... hahaha...

okie tokie... before ciao... aku nak kata satu ajek... i wish... i wish... tomorrow would never come... huuuu... huuu... erk? laaa... kata stress free... tapi apsal lain macam ajek bunyinya ni... hmmm... uhuk... uhuk... takyah la esok... takyah la esok... kenapa? tungggguuuuuuuuuuuuuuu... hehehehe...

okie toks... bye!

No comments: