Wednesday, August 27, 2003

huk eleh...

poyo ajek... posah den bangun pepagi sepaie dan mengalami morning blues... blakang... hari ni tempat kerija aku diberi cuti oleh dr. m... ganassss... saspen jek bila aku ngan sahabat aku sampai tapi kemudian takde seorang umat students pun kat kampus... ceh... huuu... huuu... kena buat kelas ganti gamoknya... huuu... huuu...

maka... yeaaa... kami dapatlah peluang untuk pergi ke sesi makan-makan breakfast yang brutal dan perghhh... sungguh powerful... nasi lemak sambal udang tuhhh... burppp... alhamdulillah...

ni aku tengah rasa best kekenyangan sambil surfing internet dengan begitu cargas lima belas kali... server laju gila adingdong... lepas ni aku nak ke gumbak dan lepak kat library yang best tu... iskh la... bila dah kenyang ni mata pun settim semacam... hampeh... kukik... kukik... kukik...

erk... amacam? malam ni nak pergi ke planetarium atau tidak? hmmm... nanti la... nanti aku pikirkan dulu... mars is really near dengan our beloved earth... setiap malam langit nampak merah dan suasana sedikit berbahang walaupun selepas hujan... mak aku dah siap siaga dengan teleskopnya nak mengintai mars kat langit malam ni... hehehe... kemudian mak kata sekarang ni graviti tengah mabuk sikit sebab ada dua graviti yang sedang bekerja... graviti bumi dan graviti marikh... waaa... patut la ramai orang yang kurang sihat sekarang ni... hmmm...

baiklah... chahlo dulu... oh ya! aku akan balik melaka lusa... yea... yea... kami ada salem mega celebration kat rumah... ayah suruh semua orang balik... mak dan ayah sofea pun akan balik... yea... yea...

oraits... tata titi tutu...

p/s:

1. aduhai pak guard yang eksi... lihatlah cermin kereta aku... ada sticker tuhhh... hahahahah... thanks miot sebab went through all the hassles to take that piece of plastic for me... hehehe...

2. alf! kami nak pulang hujung minggu ni... sila kemaskan bilik beta... hehehe...

No comments: