Sunday, August 17, 2003

grrrrr.... brrrrr... grrrrr...

pulak dah... belum apa-apa dah demam la pulak... patut la dua tiga hari ni badan aku ber'angin' semacam ajek... rupa-rupanya system dah nak kena attack virus... adeihhh...

papehal... walaupun tekak aku rasa macam ada tersangkut berus sabut... walaupun aku asyik goose bumps rasa seram sejuk... walaupun badan aku tak best rasa sengal sana sini... aku perlu menguatkan diri aku pergi kerja esok pagi... wachaaaa... brrrrr... aku tak kuasa nak ganti kelas... leceh sehhh...

erk... baiklah... aku nak ngemas sikit sebelum tidur... esok kena bangun awal... perlu bertolak dari jasin ke shah alam seawal mungkin... harap-harapnya aku mampu bangun esok pagi... dan juga sudah semestinya 'bangun'... aminnn... amalan aku belum cukup lagi wehhh... brrrrr.... brrrr...

okie tokie... may i get well soon... :-]

p/s: alf pengsan... penat bermotivasi di tepi tasik selama tiga hari... kesian alf...

No comments: