Sunday, June 01, 2003

sem depan nak kurus... hahahahahahahaha...

aku tergelak... gelak... gelak dan gelak lagi... lerrr... kenapa kena tunggu sem depan? kenapa bukan sekarang? hahahaha... alahai... very the ambitious one but ambitious untuk dimulakan pada sem depan sahaja... erk... apo ko bondo nyo yang aku melalut ni? idak... aku teringat zaman belajar dulu... selalunya kalau aku dan kengkawan aku buat azam atau plan mesti pakai perkataan "sem depan"... sem depan kita tarik ramai lagi ahli persatuan... sem depan kita jalan kaki ajek ke seksyen 14... sem depan kita rajinkan diri masak-masak (mummy! kopek bawang! hehehe)... sem depan kita kurangkan lepak kat the mall... sem depan kita buat lawatan ke rumah opah... sem depan... sem depan... hahaha... semuanya sem depan... heheh...

aku ingat trademark ni hanya ujud zaman batch aku ajek tapi rupa-rupanya adik-adik aku pun tama! aku baru perasan tadi... hahahaha... semuanya sem depan... nak berjimat cermat sem depan... nak aktif sport sem depan... nak fit sem depan... nak jadi kutu book sem depan... nak kurangkan pegang jawatan sem depan... mang aiii... semuanya nak kena dibuat sem depan... alahai... memang sungguh mengingatkan aku pada zaman aku dedulu... zaman sem depan... keh... keh... keh...

apsal aku ni? mabuk ke? haah... mabuk sket... mabuk telur... tadi aku baru lepas membaham makan berbiji-biji telur macam biawak... yehaa... ceh... kuntut busuk aaa malam ni... hahahaha... chahlo... aku nak pergi jumpa song pu you... har... har... har...

cover mummy cover...

No comments: