Saturday, June 14, 2003

melaka ooo melaka...

alas! aku dah balik ke melaka semula... yea... yea... sudah puas aku lepak di kl selama seminggu... squatting here and there... menumpang musafir di rumah sedara-mara, sahabat-sahabat dan juga bilik adik aku... hehehe...

kali terakhir aku intai si awang kenit ni ialah pada hari selasa lepas... lama gak tuh... nothing much had happened... rabu... zura dan miot dragged aku pergi jumpa doktor... heheh... khamis... aku jadik hua zhe lei seharian dan malamnya aku lepak kat kubur ngan sifoo master dan kemudian zrasss ke shah alam menjenguk rumah baru sahabat aku... jumaat... lepak di tempat adik aku dan selepas adik aku habis training dalam pukul 11.30 malam kami pun tepoten-poten memandu balik ke melaka... sampai rumah jam 2 pagi... okay aaa tuh... tidak la lewat sangat tu... hehehe...

hari ni aku dok bersantai mengulit muscles aku yang sedikit tegang... agaknya lenguh turun naik tangga asrama adik aku... kekeke... okie lah... aku nak keluar jalan-jalan makan angin petang sat... rindu aaa kat jasin ni... hahahaha... ;-)

No comments: