Monday, May 05, 2003

lerrr... aku demam lagi...

pagi tadi aku dah hampir nak pitam... bilik aku berputar... sumpah ianya bukan sebab aku minum tequila... heheh... ceh... lately sungguh lembik aku ni... asyik nak sakit ajek... well... itulah akibatnya kalau setahun lima bulan jadi siti mariam... kononnya laaa... tapi aku ni tak sesuci siti mariam pun... banyak dosa... banyak silap... banyak salah... tu pasal sakit pun banyak... c.o.d. cash on delivery gamaknya... :|

errr... ingatkan nak mengarut tentang cerita meteor garden... aku baru tengok cerita taiwan tu... adik aku beli cd ori cerita tu dah lama dah tapi aku ajek yang malas nak tengok... not bad... not bad... tak jiwang sangat... jiwang lagi cerita winter sonata tu... iurghhss... hehe...

oraits... kena chalo dulu... weng aku datang semula... semoga aku cepat sembuh... amin...

p/s untuk orang melaka yang menyain guestbook aku :p

lerrr... iyea ke? patut la jayjay tu tak berapa ramai orang... selalunya awal-awal bulan cenggini memang sesak gilos jayjay tu... tapi semalam rooftop parking amatlah lapang... boleh main bola sepak tuuuu... kereta plat singapore pun hanya sebijit aje... plat jaybee tak banyak... paling banyak plat kl dan selangor... no wonder laaa...

p/s untuk aku dan semua

marilah kita sama-sama memohon perlindungan dariNya...

No comments: