Saturday, May 10, 2003

baby song I

angkat sebelah...
hentak sebelah...
angkat sebelah...
hentak sebelah...

baby song II

kengkeng baby kengkeng
kengkeng kaki kelah
kelah tatak kuek
lantai sudah patah
nak ganti tak ada duit

aikksss... ngape banyak la pulak entry berkaitan baby ni... am i expecting? *mata terjojol* hahahaha... baby sofea is here la... that's why maaa... makin besar la sofea ni... besar la besar si baby sofea... besar sebesar mak yong yang cute ni tau... hahahah...

aku baru balik dari teman dak angah bershopping di jayjay... nak ke tesco ramai sangat orangnya... malas aaa nak bersesak-sesak kat situ... angah beli beberapa hadiah untuk walimatul urus kawan-kawannya... aku hanya menagih simpati mintak angah belanja aku makan ajek... hehehe... tandus sehhh... tapi sempat gak aku cekup sebijik vcd dengan saki baki duit aku yang masih berbaki... hehe... tensen ajek dak angah dengan aku :p

kemudian aku dan angah beli sebijit kek untuk emak... tuntung seorang sikit ngan adik-adik yang lain nak celebrate mak... esokkan mother's day... so... malam nanti kami nak membuatkan mak happy sket... kesian mak... beberapa bulan kebelakangan ini sungguh banyak dugaan yang berat untuk emak... aku kagum... emak tetap sabar... emak tidak pernah putus asa atau semangat... aku terfikir... sekiranya aku menjadi seorang ibu nanti... mampukah aku menjadi insan setabah emak? ermmm...

okie dokie... aku nak pergi menyakat sofea la pulak... esok sofea akan balik jaybee semula... happy mother's day buat semua emak-emak di luar sana dari aku yang bergelar mummy tapi belum jadi a real mummy lagi... hehehe... tatatititutu...

No comments: