Monday, May 26, 2003

kalau maaf itu berguna buat apa ada polis... pembodoh! hahaha...

hari ni best sungguh sebab dila balik untuk bercuti... yea... yea... petang tadik aku pergi jemput dia kat depan jayjay sekulek aku konar ke dalam jayjay jalan-jalan carik aksesori ramut... perghhh... very the keperempuanan one... tak larat... tak larat... ramut sekotet pun ada hati nak letak aksesori... aku ingat nak buat braid african style... har... har... har... sure brutal abis...

sempat la pulak ayah ngan mak tepon aku pesan beli macam-macam keperluan rumah... hehehe... aku keluar ke ayer keroh jemput dila sesenyap ajek tak bagitau sesiapa... sneak out... manataknya... mak tengah nap... ayah lum balik dari opis... so aku takmo kacau sesiapa... alfonso majuk agik sebab aku tak mau bawak dia... ceh... perasan aku nak berghojeng ngan dila aaa tuh... idoks ler... setakat ke jayjay belik baguette kat delifrance komdian sebelum ke foh chiuk aka jasin shopping centre aku singgah kat kedai cik mat belasah dua gelas air barli... tuh ajek... very the boring one... tapi interesting... sebab aku at least ada jenjalan hirup udara luar... dok terperap kat dalam rumah ni lelama aku ingat boleh jadi tempe... kalau lama lebih sikit mau aku boleh mengeras dan menjadi lemak berkrim seperti keju... triple lama boleh jadi wine tuhhh... hahaha... erk... haram ni... :-p

so... malam ni nak buat apa yek? tadik dah penat belikan grocery untuk mak... ermmm... dak dila balik ada bawak ole-ole best... yea... yea... dia ada cerita jepun "friends" dan "shoto no sushi"... nyum... kyoko futada dan wonbin berlakon dalam "friends"... mantap... mantap sungguh gandingan tuh... dan irieku dalam cerita "kiss" berlakon dalam cerita sushi tu... as i am typing this entry... dila tengah layan cerita "friends"... aku malas nak layan cerita tu sekarang... nak buat kerja yang berfaedah sket sekarang ni... hehehe... ampes tul... nak layan cerita jepun tak tunggu aku si buncat sorang ni... alf pulak ada kat luar tuh tengah study maut terbabas-babas... esok exam maths... how he really hates maths... nyampah aku... tensi tensi ngan maths markah dapat A jugak... tah hapa-hapa la... anyway... semoga dia berjaya dalam PMR bulan seploh nanti... untung-untung kalau cemerlang nanti boleh aaa dia masuk kisas ikut jejak langkah dak angah... biar independent sket... asyik nak mengempel ngan mak ajek... hehehe... opppss... look who's talking... hahahah....

sebelum aku buat kerja berfaedah aku tuh... aku ingat nak letak sket nasihat brutal kat sini untuk sesiapa yang kena usha dengan orang-orang gatal... nasihatnya... buat derk ajek... jangan dilayan... jangan pula dimarah... buat tak tau ajek... buat macam biasa ajek... gaya professional... nanti bila si polan tu dah penat usikan-usikan dia tak berlayan... dia akan berhenti dengan sendirinya... hehehe... munasabah tak nasihat brutal ni... ntahnyer... tetiba ajek aku teringat beberapa kes usha yang terpaksa dihadapi oleh beberapa kawan aku... aku? aku terbalik... aku tak suka orang usha aku tapi aku suka ngusha orang... amacam? hahahaha... so... sekarang ni persoalannya ialah... bagaimana aku nak ngusha jerry, ken, vic dan vanness? kah... kah... kah... khwekkk... ptui... hahahahahaa....

okay... okay... tah hapa-hapa la aku ngarut ni... harapnya malam ni aku boleh la tido seperti manusia normal sebab siang tadi aku tido kejap ajek... kena jemput mak ngan faiz dari sekolah... okie tokie... ciao... erk... thanks muring for the advice... jangan risau... i am a mafia's daughter... aku anti dadah... perangi dadah abis-abisan! yehaaa!!!

No comments: