Saturday, May 03, 2003

haahnyer... hampeh... nak ke kl konon... hampeh...

mak aku kejutkan aku pagi tadi... bangun... bangun... dah pukul sebelas ni... huish... dah pukul sebelas! terasa macam baru pukul tujuh pagi ajek... haa... jangan salah sangka yang aku ni pemalas tahap dewa la pulak... idoks derrr... insomnia aku datang semula... aku tidur lepas subuh pagi tadi... dah nasib badan... tapi the point is hari ni memang sejuk... hujan... serta mendung... best untuk aktiviti membuat taik mata dan melimpahkan air liur basi... iurghhs... hehehe... disgusting huh? hahahaha...

tapi bukan hari aje yang mandom dan mendung... kami satu keluarga pun mendung jugak... ayah moody darah dia naik... mak tensen... faiz majuk sebab aku tak jadik ke kl... dia nak jenjalan ikut aku tuh bonarnya... maka aku pun turut sama mandom la jugak sket... tapi kemendungan kami ni bukannya kemendungan tak tentu pasal... ada pasalnya... semuanya mainly sebab si semamat tepoten poten tuh... mau ajek aku racun tikuskan semamat ni... pasal dia... kami semua rasa tak best... pasal dia... kami semua merana... oppppsss... breakkkk... screettt... cecukup la ni... tak boleh hangin lelebih... selawat bebanyak mummy... kena redha... ini semuanya ujian dariNya... sabar...

tadi aku call adik-adik aku di kl... ceh... jeles maaa... dila is having quite a delightful time at upm... good for her... aku tak dapat nak join sport event tu... i have my own problems here... dan aku ingat aku nak meneruskan social abstinence buat beberapa ketika lagi... best aperrr... heheh... ampun dan maaf kepada sahabat-sahabat yang pastinya dah merindui si buncat comel yang tengah gilos sket ni... hehehe... nanti bila aku dah recover kita ghonjeng seround la ek... arif pulak akan balik bercuti tiga minggu this monday... yea... yea... tak dapat ke tok bali atau kl... ke zoo melaka pun orait gak ni... arif ngan faiz boleh teman aku jumpa memember aku kat sana... alahai... rindu banget aku sama itu kuda bonsai dan zebra... aku memang kagum la dengan kuda-kuda spesis ni... nanti la... bila aku kaya nanti aku ingat nak amik sekor kuda bonsai as a pet... comellllll...

opppsss... okie dokie... got to go sebelum tuan punya komputer ni balik... tensen tensen pun aku pakai jugak harta dia... hmmm... harta dia? bukan mak ayah aku jugak ke yang bagi duitnya... ces... hampeh... oraits... aku pun dah berjaya menyelongkar dan mendapatkan beberapa cd lanun si semamat ni... baik aku blah dulu sebelum semamat ni balik... kat depan tu ayah dan mak pun tengah membincangkan pasal semamat ni... semamat ni sungguh problemo... hari ni kereta wira dia rosak tapi dia malas nak bawak pergi bengkel... komdian lanih pakai van ayah aku pulak... nasib baik ayah aku tak bagi dia sentuh maniobi... else... akan ku wachaaa kan dia... hmmm... nampak gayanya kedengaran kat luar tu mood ayah dan mak macam dah better... lega sket... alhamdulillah... aku harap semamat tu pulih la cecepat dari penyakit misteri dia tu... else... trouble the double... :|

okie dokie... baik aku pergi bersiram sekarang... brrrr.... heheh...

No comments: