Thursday, March 13, 2003

yup! i have arrived...

aku selamat mendarat di bumi bersejarah ini pada pukul 2.30 petang tadi... seawal 9.30 pagi aku berlepas dari kuala kangsar setelah menyenakkan perut dengan nasi lemak sebungkus dan burger sebijit... maka... perjalanan di lebuhraya dilakukan dengan secara tepoten-poten... high dan mengantuk... aku tak singgah kl cuma lalu di pinggiran kl, peejay dan shah alam sahaja untuk terus masuk ke nilai melalui sepang... panas sungguh tengahari di selangor tadi... nasib baik tak cair bumbung kereta acik... hehehe...

sesampai aku di my home sweet home... aku terus ajak faiz keluar untuk menemani aku booking tempat bersosial untuk esok... tungguuuuu... hehehe... kemudian kami ke jayjay shopping bijirin dan kekacang untuk buat bubur asyura... power... power... bubur asyura yang faiz buat memang sungguh lazat dua kali ;p

sekarang... perut aku dah mula berangin dek penangan kekacang, halia serta kari di dalam bubur melacat alfonso de faiz... maka... aku yang keletihan ini ingin menggostankan diri dahulu dan beradu nasib awal pada malam ini... adeh... deh... deh... excuse me... permisi dulu ya pak!

No comments: