Saturday, March 15, 2003

alfonso buncatttttt!!! kau kutuk along dalam guestbook along! ceh! hampes punya adik bongsu! hampes seribu kali ampes... lerrr... tak cukup kurus agik ke aku ni... hehehe... dah beribu dah aku labun duit kat marie france bodyline tuh... kekeke...

tapi tak apa... pagi ni aku mood baik... lagipun inikan bulan muharram... maka kau diampunkan aduhai alfonso yang buncat... eleh... dia yang buncat tuh nak kata kita pulak... lu pun tama! hehehe...

sebenarnya aku dengan dak alfonso ni baru balik dari majlis bersosial makan-makan di anjung batu kedai ikan bakar hj. jeon... aku gembira dan puas hati sebab semua orang makan sampai tak larat nak makan... hahaha... thanks M2RAH serta "boifren-boifren"... erkkk... heheh... suami-suami dan anak-anak masing-masing yang sudi datang dan sanggup bersusah-payah travel dari kuala lumpur just for the sake of having ikan bakar dinner di melaka... me... as your humble hostess would like to extend my sincerest gratitude to every one of you my dearest sahabat-sahabat... akhirnya... one of my golden dreams has come true... janji manisku semenjak tahun lepas tertunai sudah... alhamdulillah *wink*... semoga perjalanan pulang kalian ke kuala lumpur di awal dinihari ini di bawah lindungan Dia... insya-Allah...

perghhhh... memang ganas menu malam ni sampai si alfonso menjadi pelanggan tetap rumah kecik di belakang kedai hj. jeon tuh... hehehe... tak senon... hehehe... okie dokie... aku masih terasa kenyang banget ni... menu? tak payah cerita la... tak cukup ruang kat blog ni nanti... nine huge dishes altogether... sikit lebih kurang gitu la... sampai terpaksa ditapau gitu gitu... heheh... huargghhh... aku dah terasa mengantuks gilos ni...

and again... terima kasih banyak-banyak M2RAH... it is such an exciting and wonderful night... lain kali kita buat gathering dekat spa pulak nak? kita buat two days marathon pampering ourselves... amacam? hehehe... bubbye!

No comments: