Monday, December 30, 2002

malam ini ada party potluck hari raya di rumah aku... disebabkan ini bukan party aku maka tiadalah kawan-kawan ku yang menghadirinya... hehehe... :p :p koncu-koncu mafia jabatan pendidikan yang diketuai oleh ayah aku telah menganjurkan party ini di rumah ayah aku... bukannya apa... sebagai menghormati ayah aku sebagai ketua mafia yang akan bersara tahun hadapan... kenapa aku gelarkan makan-makan ini sebagai party? sebab utamanya ialah kerana ada punch buah-buahan... bukan ke punch hanya disediakan di party-party? hehe... lame reason kan? hehehe... orang yang bakar satay pun dah datang... punch dah siap... air mata aku kucing panas pun dah ayah aku rebus... tinggal tunggu memember yang lain datang membawa bahagian masing-masing... yehaaa! bestnya... nak makan... yea... yea..

ayah aku ketua unit dadah di melaka ni... unit dadah ni secara jolokan lucunya dikenali sebagai unit mafia... hehehe... ayah aku la yang khabor... tapi sedih sikit malam ni sebab dila dan arif tak dapat pulang bersama kami di sini... esok mereka ada kelas... leceh nak ponteng kelas ni... mak aku pun tak bagi mereka ponteng... hmmm... tapi kenapa aku dulu boleh jek ponteng kelas... hehehe...

krisis aku belum reda... sepanjang hari aku majuk yang tak berkesudahan... aku tak kemana-mana hari ini... nak cari kinohimitsu pun malas nak keluar... tengoklah nanti... aku ni seperti mengharapkan buah yang tak gugur... payah betul dapat adik-adik yang berpersonaliti kompleks ni... uhhh... hehehe... now now... look who's talking... hehehe... tama taja...

okehlah... aku nak bersiap-siap menganggunkan diri... biasalah nih... nak bersosial dengan kawan-kawan ayah la katakan... hehehe... bye for now... ta ta...


No comments: