Monday, December 23, 2002

lama sungguh tidak login internet... sibuk... sungguh sibuk... khamis ke kl... jumaat malam pulang semula ke melaka... sabtu... pengsan... ahad... kenduri kesyukuran angah... hari ini... aku demam kuat... ni baru kebah selepas menguatkan diri pergi ke selandar makan mee sop pahwer... alhamdulillah... hidung dah kurang tersumbat dan gendang dalam kepala pun sudah menyepikan dirinya...

kadang-kadang aku rasa nak marah... kadang-kadang aku rasa memang perlu dimarahi... kadang-kadang aku rasa aku tak perlu marah... sedikit gelisah... sedikit... bukan sedikit... bergunung-gunung...

bila berada di selatan... aku tak sempat nak rasa blues... social circle around here permits that not... mummy di selatan adalah mummy yang berbeza dengan mummy di utara... di sana... aku akan sentiasa rasa blues... otak ku menjadi tumpul... kehidupan yang amat menekankan... di sini... aku tak sempat blues... ada-ada saja perkara yang membuatkan aku tak blues... yup... masalah ada di mana-mana tapi keadaannya sungguh berlainan... mungkin berkat memandang wajah kedua ibu bapa setiap hari... keinginan ku untuk berkurikula pun semakin melonjak-lonjak... errrmmm... di sebalik semua ini... masih ada sesuatu yang belum selesai...

aku pasti siti gelisah menunggu kepulanganku... sudah hampir sebulan aku di sini... bila ya aku mahu pulang... aku masih tidak pasti...

No comments: