Friday, December 13, 2002

amar hazim ada kat sebelah aku ni... one of my cousins... most of them have gone back home... amar here is amazed by the colours and the wonders that a laptop can bring out... he is just five years old yet already being well acquainted with technology, english language and even las ketchup themselves... amazing huh? asking me what will happen if i close the lid... what am i doing... why there are songs accompanying my work... he said, "malam-malam mana boleh main" and that directly applies to my other cousin wan who is desperately bugging me to get his way to this laptop just for the sake of PLAYING GAMES... mind him... blewwppp... hahahahah... again... muahahahaha... eh eh... nak kena kepit bawah ketiak agaknya si amar ni... kata kaki aku besar la pulak... wachaaa!

semalam jalan... ari ni jalan... semalam ke rumah tok din, tok yob, tok chik dan jugak muzium istana persinggahan sultan perak i.e. istana mayat di bukit chandan... what the tut tut tut we were doing there during the hari raya round in kuala kangsar... blewwwppp... clueless actually... yup... the brilliant idea came from me... :p how come i've become too brilliant like this? still wondering and pondering... and the answer is still nil... ari ni jalan ke umah tok amat dan jugak rumah adik ipar aku di perlop... wowie... uuuhhh and ahhhh accompanied us during the journey... trek perjalanan lebih mencabar dari cameron highlands dan juga balik pulau... jalan sempit seperti ke intan suraya... pergghh... gaung dalam... ada gua tepi jalan... pokok saka... melintas jeram best dan akhirnya perlop... nun jauh di hujung bukit di kaki banjaran titiwangsa... kepadatan penduduk 80 keluarga di kawasan yang sepatutnya dihuni oleh 300 keluarga felda itu... thrill gilos... tak tahu macam mana nak gambarkan secara maxima best... aku benar benar seperti rusa masuk kampung... pertama kali sampai perlop la katakan... ttheehehehe...

mak, ayah, angah dan suaminya dah balik ke melaka petang tadi pukul 6... aku, dila, arif dan faiz balik esok... aku tak larat nak mandu... esok kena belikan ikan masin belanak, gula kabong dan laksa kuala untuk mereka-mereka yang dah balik dulu tuh... cheh... bau ikan masin aaa keta aku... kami ingat nak transit kat kl sebentar esok beraya di rumah member... most targeted area at the moment is uniten aaa... hahaha... dekat sket nak keluar ke highway tuh... kalau sempat nak singgah dulu taman samudra jap sebelum mudik ke area kajang tu... as for tj, ts dan bbb... ilek aaa dulu... kat umah-umah ni takleh singgah kejap... kalau nak singgah kena paling kurang pun 2/3 jam yedak? hehehe... opppsss... panggilan alam la pulak... buhsan aaa ni... nak tengok survivor ni... okehs... kena tido awal malam ni... esok nak ke pasar cari ration bawak balik ke melaka dan komdian nak ke rumah wah di chemor... dan komdian singgah kehhel dan komdian balik melaka... lusa ada kenduri di umah uteh la pulak... kena gak tentolong pak dan mak sedara...

my feelings at the moment... though outwardly seems okay... within the skin it is totally in chaos... hanky panky... banyak benda yang aku fikir... tidur pun banyak ngigau... semoga malam ini aku boleh tido dengan aman... aminnn...

No comments: