Monday, September 08, 2003

huarghhh...

pentan... pepagi lagi dah rasa mengantuks... walhal tidur awal aper... 1.45 pagi... kira awal adingdong aaa tuh... nasib baik tak ternanar-nanar masa memandu dari gumbak ke shah alam tadik... huarghhh... nak kata tak cukup oxigen... rasanya macam terlebih sebab sebelum keluar tadi aku dah meneguk segelas air klorofil... iskh la... tak faham tul aku physiology diri aku ni... ceh...

anyway... my weekend seemed very the very short... manataknya... selalunya aku tak ada kelas hari jumaat tapi last friday aku datang ke shah alam ni untuk frorwarded class... dua jam di waktu pagi... kemudian lepas kelas aku lepak di bukit jelutong... ingatkan petang nak balik ke gumbak... tapi tak jadi... dila demam... maka kami pun berehat sampai sabtu pagi... tengahari quite busy... aku, dila dan es ke majlis perasmian kelas pengajian al-quran secara individu member aku di kampung dato' harun... mang aiii... meriah tul... maksud aku meriah betul acara pertandingan karaoke yang diadakan di depan bangunan kelas mengaji member aku tuh... hehehe...

malam... kami lepak di rumah es... mendobi dan makan-makan... ahad sesubuh sepaie kami balik ke gombak... dila ada ceramah bina tatanegara dan aku... aku... aku yang kononnya chaiyok semalam telah terpentan rugi beberapa jam sebab tertidur kat katil dak dila yang empuk best tu... perghhh... rugi... rugi... lepas habis ceramah btn... kami ke rumah es semula untuk pick up baju yang dah kering... lerrr... dak es ni... siap masak dinner asam pedas dan goreng ikan masin gitu-gitu... perghhh... mencakar tobing tul... malamnya aku tidur bilik dak dila... kenyang dan lena... hmmm... tuh yang aku musykil tuh... kenapa la aku mengantuks terbabas-babas pagi ni... hampeh...

erk... dah lama aku tak bersoal hati kan... kan... tak sempat aaa... memang rasa mencanak-canak nak bersoal hati tapi tu la... tak sempat sehhh... kehidupan aku sedikit hectic dan keliru... nak dapat duduk diam-diam depan komputer buat enam jam straight pun payah... hmmm... nak buat camno... blewp...

erk... okie la... perlu pergi ke kelas ni... babai dulu... erk... harap-harap aku tak tertidur... hahahahaha...

p/s: muring, lawak dikesan... hahahah... silakan... mummy memang mengalu-alukan rakyat marikh ke jasin... yehaaa!

No comments: