Saturday, April 12, 2003

jjcm... jalan-jalan cari makan...

tapi hari ini kami tak perlu jalan-jalan cari makan ke umbai atau anjung batu sebab ayah nak bakar ikan... yea... yea... alkisah... adik aku yang useless tu... hehehe... dia dapat tangkap empat ekor ikan besar godang... maka aku yang useless ni pun dengan penuh keuselessan sedang menunggu ayah membakar ikan-ikan godang tersebut... yehaaa!

esok pepagi sepaie aku akan ke kuala lumpur... aku nak attend kenduri kawin al-ustaz al-zaid... member aku... hmmm... apabila aku ngontact sahabat aku kat kl tu rupa-rupanya agenda bersosial aku bukan sahaja setakat di kenduri kawin tapi akan bersambung pula hingga ke majlis sambutan besday es... lerrr... punya la mamai aku ni... sampai besday sahabat sendrik pun aku boleh terlupa... ces... mamai... mamai... anyway... maafkan aku es... happy belated birthday yek!

papehal pun... aku tak tahu bila aku akan balik ke melaka semula sebab aku bercadang nak bertapa di library uia... yup... kali ni aku akan pastikan yang aku bawak pakaian yang secukupnya... heheh... okie dokie... elle hendak menggostankan diri dahulu... elle? heheh... manjanya bunyi... hahaha... esok ada banyak benda yang perlu disettlekan... terutamanya nasi minyak di rumah zaid... hehehe... oraits... till later... tatatititutu...

No comments: