Wednesday, April 09, 2003

alhamdulillah...

aku dah okay sikit dah... kepala pun dah tak sakit sangat dah... emosi pun dah damai semula... sepanjang hari aku berkurung dalam bilik sebab ada toyol kat tengah rumah... opppsss... silap... sebab aku takmo keluar lerrr... saja suka suki nak memerap dalam bilik... pukul tiga petang baru aku keluar dari bilik dan mengemas rumah sikit... sapu-sapu mana yang patut... intai cari makan mana yang ada bawah tudung saji atau dalam periuk atau dalam peti ais... walaupun berjumpa dengan makanan-makanan itu aku aje yang rasa tak ada mood nak makan... uih... aku tak ada mood nak makan? magik sungguh...

sekarang aku nak sambung baca buku yang aku beli dah lama tapi tak sempat nak baca... tentang sun-tzu dan his art of war... aku nak mahirkan diri tentang peperangan... aku nak pergi berperang... ada sesiapa nak hantar aku ke medan iraq atau palestine? ada la... ada la... :-}

alahai mummy... perang dengan buku-buku pun kau tak larat handle apatah lagi dengan perang di antara sesama manusia... apa-apa hal... yang pentingnya semangat juang kita perlulah kuat... tak kira samada bila berdepan dengan cabaran alam akademik ataupun dengan musuh-musuh agama... kita kena berani... membujur lalu melintang patah... alang-alang menyeluk pekasam biarlah sampai ke pangkal lengan... alang-alang menimba ilmu biar sampai khatam... khatam jangan tak khatam... khatam jangan tak khatam... khatam jangan tak khatam... ewah... (baca dengan nada senario buat jingle datang jangan tak datang... heheh)


Happy-Go-Lucky. You are a happy person and you
don't let your emotions get to you. You see
everything that's not in a positive light as
not worth messing with and deal with emotions
as they come. You are usually very happy and
probably experience many emotional highs. Enjoy
life.


How Emotional Are You?
brought to you by Quizilla

hehehe... first time aku layan quizilla ni... ye ke aku ni happy-go-lucky... hmmm...

may the Force be with me! :-)

No comments: