Tuesday, October 14, 2003

waaa... dah nak masuk rabu dah... punya la teruk aku knocked out selama dua hari... ntahnyer... tah hapa-hapa tah... baru marking 44 literature scripts dah nak pengsan dua hari... tuh belum marking 100 atau 200 papers agik tuh... sesungguhnya... aku memang pentan... hahaha...

so, trip aku ke KL khamis lalu memang boring... boring dalam erti kata aku tak dapat nak bawak adik-adik aku brahuha jalan-jalan pusing KL... plan nak pergi ke KLCC lawat Petrosains pun terpaksa aku mansuhkan... kesian alf ngan dila... ALF? yup! alf... mamat tuh habis final paper PMR - SEJARAH - pada pukul 4 petang... maka dengan pantas dia pun okay ajek teman aku ke KL untuk kerja marking memarking over the weekend... kemudian aku pun menjemput dila yang jugak baru habis final exam dan akan bercuti selama sebulan... waaa... meriah tul! tapi sayang... aku nih slow banyak bila bab marking papers ni especially sekiranya ada answer scheme yang perlu aku ikut maka sungguh skema la aku jadiknya... blewp... hahaha...

maka... kami pun berkurung di rumah kakak sahabat aku di damansara... melata di sana seolah-olah rumah itu kami yang punya... lenjan astro sampai pagi... ruang tamu jadik port tidur selerak... perghhh... sungguh melata... erk... mana tuan rumah? kakak wan sekeluarga tak ada di mesia... mereka di uk... buat phd... maka rumah itu di bawah jagaan adiknya aka sahabat aku... maka... apalagi... kami melata la sepuas-puas hati... hahaha... erk... terima kasih yek tuan rumah dan adik tuan rumah... terima kasih daun keladi... hehehe...

jumaat, sabtu dan ahad... kami berkurung di damansara... keluar hanya untuk mencari berpinggan-pinggan makanan... aku nampak alf semakin bulun... hahahaha... ahad petang aku dilanda trauma sebab kena tabulate marks... pergh... me and numbers? i'd rather die... hahahah... maka... setelah mencungap-cungap dan panik-panik isi borang markah (itu pun dengan belas ihsan pertolongan miot yang terer dengan numbers... hehehe... thanks dear) maka dalam pukul 8 malam... settle semuanya... alhamdulillah...

kami makan-makan di shah alam seksyen 13 (aku tak makan seharian woooo)... dan disebabkan ayah dah tepon suruh aku balik cecepat... erk... risaukan si alf lanih... pergghhh... leceh tul bawak anak bongsu ni jenjalan kan kan? hehehe... maka... zrassss... aku balik ke melaka ikut laluan NKVE... mang aiii... oh i seee... sungguh terang benderang highway laluan ke sepang nilai tuh... oh i seee... terasa seperti berjalan di taman yang indah tuh... oh i seee... hehehe...

siapa kata aku tak ngantuks? malam tuh masa memandu... madang ajek ternanar-nanar... dak dila dah cuak asyik dok reminded aku yang dia dan aku lum kawin agik dan faiz plak ada oral english esok pagi... cheh... maka kami terpaksa berhenti di r&r seremban... belikkan diri aku kuih pau dan jajan old tie (kerepek ubi) sebagai teman perjalanan ke melaka... aku ni kalau mulut busy mata sure tak jadi nak lelap... maka... oleh itu... sampai la kami ke melaka dengan selamat dan jayanya tanpa ada incident ternanar-nanar... muahaha...

senin dan siang tadik... takyah cerita aaa... gila menyakitkan hati ajek... erk... apa? cerita? okaylah... aku cerita... aku tidur sepanjang hari aaa beb sampai ayah aku naik risau... hehehe... otak aku penat ooo... kena la tidur... keh keh keh... kesian ayah sebab dok risau pasal aku yang kelihatan sungguh koma... hehehe...

namun... adventure aku belum habis agik... kelmarin di damasara... adventure tersekat namanya... hehe... aku masih ada plan bayyyeekk punya untuk hujung minggu ni... tapi... takpe aaa... esok lusa aku cerita... jasin hujan la pulak tetiba... best untuk mengcoccoonkan diri di bawah selimut... hahaha... tapi sebelum tuh aku nak jengok alf dan dila kat depan... diaorang tengah layan Kotoko dan Naoki kat depan nun... cheh... hampeh... layan cd cerita jepun tak ngajak aku bebudak ni... dushummm!!!


note: aku happy? hahaha... topeng ajek tuh... hanya topeng semata-mata...

p/s: Mac and Cheese sungguh nyummy... hehehe...

No comments: