Tuesday, October 07, 2003

brrrr...

aku dah fresh... baru lepas mandi dengan mandian menthol dan shampooan menthol... ditabur pula dengan bedak menthol... brrrrr... nasib baik aku tak merokok... else... mau gak aku tibai rokok menthol... muahahaha...

aku berjaya suppressed blues aku... nak tahu rahsianya? senang ajek... berlawanlah dengan purple monsters dan evil cactuses... muahahahaha... ntah bila ntah aku terjebak dalam arena main game ni... hampeh tul la influencer aku tuh... hahahaha... ;p

anyway... aku sudah siap siaga untuk ke pasar malam kesang... fuyyooo... kampung aku dah ada pasar malam sendrik tuh... ganas... ganas... maka... aku ingat nak meronda seround dua kat pasmal tuh... ayahhhh... nak duit... hehehehe... jangan ooo... aku berposah kerja part-time dua bulan lebih sampai kerja utama aku pun tersedak-sedak ni... namun... sob... sob... sob... sesen gaji pun aku lum dapat lagi ni... hampehs... hampehs...

erk... esok atau lusa aku akan shah alam agik... belum buat decision samada esok atau lusa... best tul coccoon aku ni... comfy... sejut... siap ada bantal busuk agik... hahaha... okay aaa... aku chahlo duluk... sajer jek nak lawat awang kenit ni kejap... hehehe... tatatititutu...

No comments: