Tuesday, September 07, 2004

busyyy... busyyy... sungguh bzzzzzz...

macam-macam yang perlu aku settlekan sebelum berangkat ke lalalala... forward classes... prepare lessons... marking students' projects yang ada dalam 1 kotak dan 2 bag tuh... serahkan attendance report nak bar students dari amik final exam (i like this part most! hehehe)... type Undang-undang Kecil... checkout database... amik passepartoo... dan... carik duit... erkk?!

itulah separuh daripada kebusian yang melanda... ngkalau nak senaraikan lagi aku memang tak cukup masa... busy yang konon la katakan... hahahah... tapi itulah resam kehidupan... berpusing-pusing umpama roda... sekiranya dulu aku sungguh tak busy sehingga aku terpaksa cari shrink untuk membusikan diri... sekarang aku amat busy sehingga aku tak perlu cari shrink untuk menambahkan kebusian aku... erk... faham ke apa yang aku cakap ni? errr... aku pun tak faham apa yang aku rapikkan nih...

overall... aku okay... aku okay... aku masih boleh berpersatuan dan bersosial dan mengambil berat tentang keluarga dan diri aku maknanya aku okay la tuh... aku yang tak okay ialah kalau aku hanya dok sembunyi dalam rumah dan tak buat apa-apa selama seminggu atau lebih... tuh maknanya ada la wayar yang kena litar pintas tuh... hehehe...

to date... i'm treating life well... kalau kusut musut tuh aku cuba buat derkkk ajek... bila time tenang sikit aku rungkaikan la kekusutan tuh... hmmm... rasa macam nak termenung la pulak... opppsss... until later daaaggg!


No comments: