Saturday, January 17, 2004

cheh... punya la lama aku tak berinternet dan memblog sehinggakan hosting files aku pun dah nak diterminatekan... hampesss tul la...

anyway, happy new year sighnomore! sorry lambat dua minggu but still... it is a new year kan? maka... persoalan yang utama yang memerlukan jawapan... kemanakah aku menghilang sejak kali terakhir aku memblog i.e. tiga minggu lalu? hmmm... tak ke mana-mana pun... lepas ajek settle urusan aku di utara aku balik melaka dan sesi mengurungkan diri di rumah... itu ajek... aku sambut new year dengan menonton cd "Love Storm" di rumah opah dan kemudian selepas acara makan-makan dengan M2RAH on the third... aku pun mengcoccoonkan diri di rumah... not totally coccooning sebab aku memang busy jugak la ulang-alik ke hospital Melaka jumpa pelbagai jenis doktor... gynea la... ent la... psychiatrist aka shrink pun aku kena ngadap jugak... tangan aku ni dah sampai bengkak-bengkak asyik dok kena amik darah... cheh... sungguh seperti tangan penagih dadah tuuu... ntah hapa-hapa ntah aku ni... harap-harap tak kena tahan ward udah la... aku tak suka makanan spital... yukksss... tak berasa tuhhh...

bagaimana aku mentally dan emotionally? still retarded? not really... lepas menjalani therapy anti sosial untuk beberapa minggu aku rasa macam dah okay dah.. heheh... macam dah okay... hopefully... lagipun... hari selasa lepas adik ipar aku ada bawak jalan-jalan belanja aku tengok return of the king... hmmm... so aku rasa bertambah better la sebab at least hubungan aku ngan adik ipar aku tuh dah bertambah okay... hmmm...

apa lagi ek... oh ya! laptop aku masih tak keruan modemnya... so... tuh yang aku malas nak berinternet tuh... nih pun aku masih dok menumpang komputer bayeed nih... adik ipar aku kerja shift siang hari ni... tuh yang berani dan tak segan nak melenjan komputer bayeed kat dalam bilik mereka ni... terpaksa oooo... gila berkepuks emails aku... tiga minggu tuhhh... hai... sampai hosting aku dah kena hang la gitu-gitu... cheh... hilang semua gambar-gambar kat sighnomore nih... sob... sob...

okie la... nih aku ingat nak redecor balik la page sighnomore nih... memandangkan tahun ni pun tahun baru... so aku ingat nak bagi penampilan baru sket kat sighnomore nih... lagipun aku nak kena recover hosting aku tuh... leceh tul la... erk... sapa nak tolong aku ek? sifoo sejak dua menjak nih macam senyap ajek... erk... ke aku yang senyap... alahai sifoo... segan la... segan nak kacau orang yang dah berumahtangga ni... kekekeke... jangan marah haaa...

baiklah... aku gostan dulu... nih tah bila la aku akan terpacul lagi nih... frankly... sungguh bosan tahap dewa sebenarnya hidup aku sekarang ni... dah la tak dapat masuk internet setiap hari seperti biasa yang aku lakukan sebelum laptop aku kena sambar petir bulan puasa lalu... kemudian nak kerja pun macam payah sket sebab banyak sangat appointment ngan spital... minggu depan ajek ada dua... senin dan selasa berturut... buhsan sehhh... nak lepak kl... agong pulak tandus... ngkalau idak boleh gak aku buat research sket kat library uia nun...

hmmm... dok kat rumah pun suasana memang sungguh suram... alf dengan mood swingsnya... oh ya! dia telah berjaya mendapatkan 9A dalam PMR tapi tu la... aku ingat dia macam stress jugak kot nak perform untuk SPM tahun depan... harapan semua orang pada dia sungguh tinggi melangit... what a burden... kesian alf... kecik-kecik dah stress belajar... anyway... i know you can do it bro! as for me... while waiting for the result... aku rasa aku ni macam satu beban yang sangat besar la pulak untuk mak dan ayah aku... hanya makan tidur ajek kat rumah... nak tolong ayah kat kebun mangga pun kaki aku nih masih sakit lagi ni... huh... erk... terblues la pulak... apa-apa hal... doa'kan aku aku pass thesis writing aku tuh so that i can kick my ass far and far away from here and there...

oraits... till later i don't know when... doa'kan agar semangat aku kembali pulih... babai! :-)

No comments: